Camping Bogstad Camp & Turistsenter ***

5,9

29 reviews over Camping Bogstad Camp & Turistsenter in het Nederlands

Vieze Mega Stadscamping

Vincent, 14-8-2017

In Oslo zijn meerder campings. Deze is groot, druk, je staat haring aan haring en hij is ontzettend vies.

De camping zelf ligt gunstig in een buitenwijk van Oslo. een half uur met de bus (er is een app om je kaartje te betalen). Vlakbij een supermarkt. de plaatsen lijken groot, maar tenten worden haring aan haring geplaatst.

Er is een leuke kinderspeelplaats.

Overal hangen bordjes dat je spullen niet onbeheerd achter moet laten vanwege diefstal.

De hygiëne is enorm slecht. We hebben hier het noro-virus opgelopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima uitvalsbasis voor Oslo

Ernst, 14-7-2017

Eenvoudige camping maar ruim, rustig en schoon. Niks bijzonders maar aangenaam als uitvalsbasis voor Oslo.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede camping op korte afstand van Oslo

Maria, 31-5-2017

Grote camping, schoon sanitair, niet echt gezellig maar prima om Oslo te bezoeken.

De bus stopt bij de camping, daarna met trein, binnen een half uur in Oslo.

Gereisd met partner in mei 2017

Goede camping voor stedentrip Oslo

Susan, 19-8-2016

Grote camping met, naar eigen zeggen, altijd plek voor een tent. Bij de receptie kan er een bus-ticket gekocht worden (24 u ticket) naar Oslo (bus, tram, metro).

Schoon en ruim voldoende sanitair waar men met een pasje toegang voor krijgt, er is een keukenruimte aanwezig (binnen koken; eigen pannen meenemen), er is gratis wifi en een supermarkt nabij de camping (loopafstand)

Gereisd met partner in augustus 2016

rondom oslo beste camping

peer, 14-8-2016

in tegenstelling tot revieuws die we voor de reis hadden gelezen was de camping prima. Rustig, was goed toezicht en het sanitair werd goed bijgehouden. Om Oslo te bezoeken is deze camping echt een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een prima uitvalsbasis om Oslo te bezoeken.

Heidi, 28-5-2016

Deze camping ligt zeer gunstig om een bezoek aan Oslo te brengen. Wij betaalden voor onze ruime staplaats ca. 35 Euro per nacht, daar komen evt. douchekosten nog bij. Stroom (10A) en wifi zijn inbegrepen. Voor een stadscamping (zeker in Noorwegen wat sowieso een duur land is) vond ik het zeer redelijk. Het sanitair is redelijk. Het personeel bij de receptie vriendelijk, we konden aan de receptie ook Oslo cards kopen. Daarmee kun je het OV en vele musea en bezienswaardigheden gratis gebruiken/bezoeken. De bus stopt pal voor de camping en gaat naar het centrum. Ook sluit hij aan op diverse anderen bus-, tram en metrolijnen zodat je makkelijk overal kunt komen. Direct voor de camping zijn ook een tankstation en een supermarkt, beiden met voor Noorwegen normale prijzen. Bij een volgend bezoek aan Oslo zou ik hier zeker weer willen staan.
Gereisd met partner in september 2015

Slecht nooit meer heel duur

Bram, 21-12-2015

Er was niet veel goed waren met een camper konden zo bij de buren binnen kijken
Gereisd met vrienden in juli 2015

Wij hebben genoten!!

Anita Gerritsen, 23-8-2015

Wat een heerlijke camping vonden wij het! We hebben onze tent opgezet bij het grasveld voor tenten zonder stroom. Later zagen wij wel dat er tenten stonden bij de stroom voor caravans dus achteraf gewoon moeten doen.. Maar verder was het een heerlijke camping. Wij vonden de prijs meevallen want je weet dat Noorwegen gewoon duur is. Het sanitair was super schoon! Werd vaak schoon gemaakt. De winkel bij de camping viel kwa prijs ook mee. We hebben andere winkels gehad die duurder waren. Kortom, wij hebben er 6 heerlijke dagen gehad! En Oslo is een hele mooie stad om te bezichtigen!
Gereisd met partner in augustus 2015

NIET DOEN!!

Eric, 16-8-2015

In jaren niet zo'n slechte camping meegemaakt!

Massaal, geen toezicht en handhaving regels door management, oud en onvoldoende schoon sanitair, s'-nachts vreemd volk op camping en zeer duur!

Betaald voor camper plek met electra à 40,- en moesten aparte plek voor tentje kinderen op apart veld à 20,- ivm brandveiligheid (regels gemeente Oslo)???, waar nadien bleek dat voor andere gasten deze regels niet werden gehandhaafd en iedereen lukraak gebruik maakt van de electra!?! Management tot 2x toe kans gegeven te acteren, zonder resultaat en ook geen geld retour !?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Groot maar toch prima in orde

Robert, 1-2-2015

Aanvankelijk overweldigende indruk. Het betreft een ruim opgezette stadscamping. In tegenstelling tot andere beoordelingen betreft een afgezet terrein waarop dag- en nacht toezicht is. Vanuit onze hut hadden we een prima uitzicht over de velden en het meer. De camping is in een voorstadje van Oslo gesitueerd. De veelal jonge medewerkers zijn je behulpzaam. Schoonmaak gebeurt 's nachts zodat alles overdag goed beschikbaar blijft. Prijs/kwaliteit is voor deze camping in orde. De hutten zijn weliswaar wat ouder maar de inrichting is bovengemiddeld luxe voor een hut.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bogstad Camp & Turistsenter in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bogstad Camp & Turistsenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bogstad Camp & Turistsenter scoort een 5.92 uit 10 op basis van 36 reviews.