Hotel Best Western West ***

Hotel Best Western West
Best Western West
7,3

4 reviews over Hotel Best Western West in het Nederlands

Leuk, maar absoluut eenmalig!

Amanda, 31-10-2009

Buitenom dat Oslo erg duur is, vonden wij de prijs kwaliteit verhouding echt schandalig! Voor 390 euro en een Best Western Hotel hadden wij toch echt meer verwacht. Ontbijt is inderaad super goed! Maar dat mag ook wel!

Onze kamer was mega klein en een oude en lelijke inrichting.

Ons bed was ontzettend klein maar lag wel lekker. De douche was ook aan de kleine kant en had niet iets van een douchebak onder de douchekop, dus na het douchen was het een groot waterbalet! Wij zijn studenten en verwachten niet het meest luxe, maar dit hotel was voor ons een grote teleurstelling.

Gereisd met partner in oktober 2009

Prima centraal hotel met super ontbijt

R Timmermans, 20-3-2009

Dit hotel ligt op een centrale plek, op loopafstand van het centrum. Gratis parkeren in de straten rondom het hotel (vraag waar je wel en niet mag staan, boetes zijn hoog).

Het hotel is enigszins verouderd, maar wordt gedurende de eerste helft van 2009 vernieuwd. Veel kamers waren in maart nog niet geupgrade. De oude kamers zijn wat klein en basic ingericht, met zachte bedden. Badkamers (alleen douche, geen bad) uit jaren '80, maar met goede vloerverwarming.

Topattractie van dit hotel is het super ontbijtbuffet, dus boek een tarief inclusief ontbijt! En voor maar 6 Euro (NOK 50) kun je ook nog een lunchpakket samenstellen van het buffet (broodjes zalm voor in het Vigeland park!).

Voor avondeten kon je hier in elk geval in maart 2009 niet terecht, en ook de hotelbar was gesloten.

Gereisd met vrienden in maart 2009

beetje gedateerd maar super ontbijt

Kolste, 12-3-2009

Op een goede afstand van het centrum en ov. Kamers zien er ouderwets uit en zeer slechte matrassen maar worden voor de zomer gerenoveerd. Het ontbijt is super en hier moet je ook goed gebruik van maken want de horeca in Oslo is zeer prijzig
Gereisd met partner in maart 2009

Rob, 23-2-2007

Ligging aan een zijstraat van de hoofdstraat. Wel een soms wat luidruchtig voetbalcafe schuin tegenover, maar verder goed. Goede service, mooie kamers.
    Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western West in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western West scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.