Camping Lillehammer NAF

Weer vandaag5°-4°

1 review over Camping Lillehammer NAF in het Nederlands

Gewoon.

Harry, 13-10-2011

Wij hebben 2 nachten met onze camper op deze camping gestaan.

Het is een eenvoudige maar nette camping, met veel vaste plaatsen.

De camping ligt aan een meer, waar je weinig van ziet omdat de mooiste plaatsen bezet worden door de vaste gasten. Als je zoals wij een plaats krijgt aangewezen vlak naast de ingang, dan heb je last van de klapdeur van het toilet en de open en dicht gaande slagboom. De plaatsen zijn wel ruim.

In het weekend waren de hutten aan jongelui verhuurt en die waren nogal luidruchtig en bleven af en aan rijden met hun auto's.

Het oude centrum van Lillehammer ( leuke stad ), ligt niet ver van de camping, maar houd wel rekening met wat hoogte verschil als je met de fiets wilt gaan. Er is een groot winkelcentrum in de buurt, waar alles te koop is wat je nodig hebt en dit is op de fiets wel goed te doen.

Prima als doorreis camping en om de stad Lillehammer te bekijken.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lillehammer NAF in Lillehammer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lillehammer NAF zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lillehammer NAF scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.