Appartement Bergo

Appartement Bergo
Bergo
7,3

7 reviews over Appartement Bergo in het Nederlands

Super dicht bij de piste

Hilde, 31-12-2009

Super dicht bij de piste, maar het huisje zelf (Bergo Hyter nr. 17) viel erg tegen. Ons was een plattegrond laten zien, waarop 2 tweepersoons bedden stonden. 1 met 1 matras en 1 met 2 matrassen. Daarnaast zou er een stapelbed zijn en nog 2 1persoonsbedden. Aangekomen bleek er maar 1 tweepersoons bed, 2 1persoonsbedden en 2 stapelbedden te zijn. De onderste helft van het bed was een beetje twijvelaar, maar niet ideaal om met z'n tweeen in te liggen! Ook de matrassen waren verschrikkelijk --> 10 cm dikke schuimmatrassen. Je had net zo goed op de lattenbodems kunnen gaan liggen.

Helaas bleek ook de vloerverwarming in hal niet te werken, dus de skischoenen bleven nat! Het filter van de wazemkap is nog nooit vervangen, de koelkast bromt zo erg dat je 's nachts wakker van wordt en de vaatwasser lekt en maakt extreem slecht schoon.

Per dag kunnen slechts 3 mensen douchen, want dan is het koude water op!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Wouter de Vries, 26-4-2008

Goed uitgangspunt voor wandelingen in de omgeving (Jotunheimen).
Gereisd familie in augustus 2007

sandra Pasveer, 26-3-2008

Wij zaten in Bergo Hytter,die zijn de chalets.Wij vonden de noorse "luxe" zeer primitief,geen magnetron en alles is zo ouderwets,Wij gingen in beitodtolen naar een zwembad,nou die was van de jaren 70 en totaal niet kindvriendelijk en zo waren er meer dingen,een mooi land,maar ze lopen achter op ons!
Gereisd familie in februari 2008

Karin de Vries- den Breejen, 16-8-2007

Deze zomer in het Bergo Hotel verbleven. We kregen in plaats van een hotelkamer een appartement toegewezen. We hadden dus een gehele woonkamer met een keuken, zithoek en een super groot balkon. En dit voor de prijs van een hotelkamer. Dit was natuurlijk super service.

Ook het ontbijt en diner in buffetvorm is een echte aanrader.

Het hotel is perfect gelegen en dit geldt zeker voor in de winter. Het is op loopafstand van de skibanen. Als je het hotel uitloopt heb je direct de gezellige (wintersport)winkeltjes.

Gereisd met partner in juli 2007

Johan en Jenny, 8-8-2007

Een echt skihotel alles voor de winter maar ook in de zomer een leuk plekje weinig vertier overdag je moet er echt opuit de natuur is er super mooi, ook in de zomer sta je in de sneeuw.
        Gereisd met partner in juli 2007

Marjolein Voerman, 31-10-2005

Net terug van een winters weekje appt. bergo in beitostolen. veel sneeuw, ook op de weg! Ons appt. (tegenover t hotel) had een belabberd uitzicht, op t dak van een groot appt! Huisje zelf wel oke, maar zeker te klein voor de 8 pers. die er volgens hen in kunnen.Spar op loopafstand. Prachtige natuur en daar gingen we voor! Zeker de moeite waard!
          Gereisd anders in oktober 2005

kim, 12-3-2005

Voor een redelijk bedrag heb je een appartement met draaibare tv,zodat je ook in bed tv kunt kijken.Helaas moet je het grote appartement zelf schoonmaken
            Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bergo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bergo in Beitostolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bergo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bergo scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.