7,5

2 reviews over Hotel Beitostolen Leilighetshotell in het Nederlands

Om nog eens terug te komen

paul, 14-8-2010

Mooi hotel. We zaten in een appartement, voorzien van keuken met luxe apparatuur. Het was fijn om na een inspannende dag daar terug te komen.
Gereisd familie in augustus 2010

heel erg commercieel

ina bakker, 10-8-2010

Dit appartementencomplex in een skioord was de eerste stop van onze 'hytter'-tocht. De receptie was vrijwel onvindbaar: veel hotels, veel hyttercentra en na een keer of vier vragen hadden we het dan toch gevonden. Geen terrasmeubilair, geen haardhout (zelf kopen - geeft niks, maar hierna lag het overal wel bij het huisje).

We hadden in onze hytte ook nog een jas laten hangen, maar zijn daar - ondanks toezeggingen - nooit meer over teruggebeld. Totale desinteresse.

Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beitostolen Leilighetshotell in Beitostolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beitostolen Leilighetshotell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beitostolen Leilighetshotell scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.