Chalet Aurdal Fjellpark Valdres *****

Aurdal Fjellpark Valdres

33 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres in het Nederlands

Voelde als thuiskomen

C. Smits, 9-8-2017

Op onze 3e trip naar Noorwegen dit adres weer bezocht. Een echte aanrader.

Positieve punten:

- Prachtige ligging midden in de natuur met veel meertjes rondom

- Sfeervolle houten accommodaties

- Zeer vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw

- Gezellig terras / receptie

- Centraal gelegen als uitgangspunt voor excursies

Aandachtspunten:

- Telkens 2x 15 minuten en 20 kronen kwijt om in het dal te komen (maar dit is op veel plaatsen in Noorwegen het geval.....)

- Bij slecht weer niet veel te doen voor de kinderen (maar zelf 2x goed weer gehad en ook dit geldt voor de meeste plaatsen in Noorwegen....)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterend

nomen66, 25-8-2016

Er is al veel geschreven over dit park. Vooraf dit ook gelezen maar ter plekke overtrof het onze verwachting. Wat een omgeving en wat een ligging van het park! Bij aankomst een gesprek met de dames. Wat willen jullie gaan doen? Eerst warmlopen op de bergen in de omgeving en dan een tocht in het Jotunheimen gebied. Wij hebben de Bitihorn daar beklommen. Wel pittig. Ook nog dagje Lillehammer. Totaal waren we er een kleine week. Laatste dagen erg warm en het water opgezocht. Ook in voldoende mate aanwezig. Zeker een adres om in het achterhoofd te houden om een keer terug te gaan.

Huisjes zijn prima. Ik had het idee dat de inrichting zeer nieuw was. Klein puntje er is voor kinderen op het park niet veel te doen. Die van ons zaten echter bij te komen van de wandeltochten was dus niet echt een probleem.

Wifi bij de receptie.

Vanuit Zweden hadden we als zuinige Hollanders wat boodschappen meegenomen. Dat was niet verkeerd. Prijzen in de supermarkten van Noorwegen zijn wel heftig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Schitterende accomodatie en locatie, prima service

Marjo & Wim, 3-8-2016

Mooie rustige locatie, op ca. 1000 meter hoogte. Wij zaten in een mooi huisje voor 6 personen (hadden eigenlijk een appartement, maar dit husje was beschikbaar en is mooier dus had de beheerder ons in een huisje geplaatst😀). Erg mooi huisje met sfeervolle inrichting, van alle gemakken voorzien (tv, sauna, vaatwasser, oven, etc.).

Vanuit het huisje zijn er veel wandelmogelijkheden (kopie van wandelkaart bij de receptie). Wij leenden (gratis dus!) de 2 beschikbare fietsen om in de omgeving te fietsen (wederom kregen we een goede kaart mee). Erika en Marit die het fjellpark beheren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben heel veel kennis van de streek en actuele bruikbare tips over wat er allemaal te doen is in de regio. En er is veel te zien en te doen. Onze pubers (16-17 jaar) en wij hebben ons prima vermaakt.

Als je besluit dit park te boeken, knoop dan bij aankomst een goed gesprek aan met Erika en/of Marit zodat je direct goed geïnformeerd bent. Wij waren er in de zomer, maar ook in de winter heeft het park en de omgeving veel te bieden.

Minpuntje is dat alleen bij de receptie internet is. Gratis, dat wel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aurdal Fjellpark Valdres bij:

Zeer gastvrije en super park!

Aukje, 26-6-2016

Super park! Gastvrijheid tot den top! Aardige eigenaren die graag ons wilden helpen als wij tegen problemen aanliepen. Het park ligt zelf op een berg, mooi uitzicht! Let wel op: De weg op de berg naar het park is een private weg en daarom moet je belasting betalen in Noorse kronen!!! Inrichting is goed, mooi in Noorse stijlen. Bovendien is er aardig veel ruimte! Al met al een aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

goed wandelgebied voor de deur

L.combee, 12-8-2014

Heel gezellig ingericht en bij aankomst een welkom bloemetje op tafel en diverse brandende lampen. Je kunt wandelen vanuit de voordeur en in de omgeving prachtige autoritten maken.Door een ongeval ben ik nu tijdelijk zeer beperkt in normale huishoudelijke zaken en de hulp die wij van Erika kregen was geweldig. Niets was haar te veel.
    Gereisd met partner in juli 2014

Goede sfeer, warm en uitnodigend

Eddy en Marjon de Groot, 14-7-2014

We werden heel hartelijk ontvangen. En Erika was heel behulpzaam en attent toen we pech met onze auto kregen. Veel goede tips voor trips. En zo leuk, zo warm en persoonlijk. Mooi en schoon huisje, van alle gemakken voorzien. Erika is tevreden als haar gasten tevreden zijn. We zijn er 10 dagen geweest en willen zeker nog eens gaan. In de buurt mooie wandelingen te maken. Dichtbij Fagernes. Ook niet al te ver van de Jotunheimen. Wij waren er in de zomer, maar in de winter is het er ook schitterend. Ski piste vanaf het park. Kleinschalig, wat wij erg fijn vinden.
    Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige ontvangst

Rob van Raak, 18-8-2013

Prachtig gelegen accommodatie in een mooie omgeving met fraai uitzicht. Maar het fijnste is de warme ontvangst van de mensen die dit park runnen. Het was iedere dag weer een feest om terug op het park te komen en te genieten van de hulpvaardigheid van Erica, grote klasse. De appartementen zijn schoon en zelfs het welkomstboeketje bloemen ontbreekt niet. Je voelt je meteen thuis.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prachtig in de natuur

Cristian Smits, 11-8-2013

Geweldige tijd gehad; sfeervolle blokhut prachtig gelegen in de natuur. Gezellige receptie met terras en speelveldje voor de kinderen. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouwen. Dan ook nog een week lang zon en ruim 25 graden; heerlijk genoten. Al veel adressen in Noorwegen gehad; dit was de beste!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

geweldige paats

lenie en cor van seeters, 17-8-2012

het is thuiskomen in een prachtig gebied mooi huisje en lieve mensen

de omgeving is prachtig mooi boven op de fjell

Het personeel zijn schatten staan altijd voor je klaar zelfs met koffie en koek

De prijs /kwaliteit is zeer goed.

Er is geen restaurant.

Gereisd met partner in juli 2012

zeer rustig en mooi gelegen park

Hester, 8-8-2011

Wij zijn hier in juli 2011 4 nachten geweest. Het is een erg rustig park met zo'n 25 huisjes. We vonden het een prachtige plek. Het park ligt bijna bovenop een berg van ongeveer 1300 meter hoogte. Bovenop de berg komt een skilift uit en staat een accommodatie waar in de winter iets gedronken en geslapen kan worden. De naam van de accommodatie is Utsiktpunkten (als ik het me goed herinner) en in de zomer is het er hemels. Wat een prachtig uitzicht (bij goed weer). Je kijkt helemaal weg naar het Hemsedal en Jotunheimen. In de omgeving zijn erg mooie wandelingen naar de omliggende bergtoppen te maken, onze kinderen van 10 en 12 vonden dat gelukkig ook erg leuk om te doen. Gelukkig hadden we wel bergschoenen voor ze aangeschaft, je loopt veel over rotsen en het hoogteverschil is soms best aardig. We zijn ook 1 dag Jotunheimen ingereden. We hebben daar niet gewandeld, maar de uitzichtpunten langs de weg waren echt schitterend. We hadden wel mazzel met het weer.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aurdal Fjellpark Valdres bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Aurdal Fjellpark Valdres in Aurdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Aurdal Fjellpark Valdres scoort een 8.95 uit 10 op basis van 34 reviews.