Pension Kristine Moen Huset / Byzonderereizen

Kristine Moen Huset / Byzonderereizen
8,5

7 tips over Kristine Moen Huset / Byzonderereizen

Adriana4, 15-2-2014
Dit is een hele leuke reis voor mensen die het echte Lofoten willen meemaken. Het enthousiasme van Frans en Marijke werkt aanstekelijk. Altijd proberen ze hun gasten naar het zin te maken. Het is een reis voor mensen die actief zijn, willen genieten van de overweldige natuur en zich willen laten sturen door de natuur. Het weer bepaalt het programma. Dit is toch echt vakantie. Ik heb genoten , mijn man ook wij komen zeker terug.
A3aan, 30-12-2013
Goed nadenken alvorens deze reis te boeken. Lees andere beoordelingen! De Natuur van de Lofoten is overweldigend mooi. Een goede camera is een must!
Dhr.M.Brouwer, 29-1-2013
Neem een verrekijker / camera mee! Je blijft je verwonderen zowel in de bergen als op de oceaan met z'n prachtige vogeleilanden. Over het weer kan ik kort zijn.Luister naar de noren "Het weer is niet slecht maar de gekozen kleding".Voor de mensen met een tablet of laptop, een groot pluspunt is de gratis Wifi.

jan, 25-1-2013
als je daar een vakantie boekt moet je wel goed terbeen zijn,voor mij geen probleem
Jan Houtman, 25-1-2013
Het is natuurlijk wel een doe vakantie,veel klauteren,wandelen en ook varen met een oude vissersboot,savonds lekker kletsen evt.mooi boek lezen,de kamers zijn niet groot,zijn ook alleen om te slapen
P.F.L. Voogd, 23-11-2012
Als je een goede wandelaar bent die makkelijk klimt, leuke reis waarop je mooie dingen kunt zien. Zeer goede locatie voor het noorderlicht, boek meteen een korte lezing bij het Polar Light Center (om de hoek, ook Nederlanders) die sturen dan een sms als er iets te zien is.

Hans en Beata, 14-11-2012
Aanrader is het Polarlightcenter en de sms-dienst daarvan, die ons al vele malen op goed Noorderlicht heeft gewezen.