Hotel Thon Hotel Moldefjord ****

Thon Hotel Moldefjord

2 reviews over Hotel Thon Hotel Moldefjord in het Nederlands

Neusje van Noorse zalm

Frank, 17-8-2009

We hebben het Rica Seilet in Molde geboekt vanuit Nederland. Jammergenoeg hadden we maar 1 nacht geboekt want het bleek een zeer goed hotel op een prachtige lokatie. Dit moderne hotel met een prachtige architectuur is van 2006. De kamers hebben dankzij de glasgevels een vrij uitzicht op het fjord. Zeker met opkomende en ondergaande zon een moment om niet te vergeten. De service in het hotel is wat zakelijk maar zeker niet onvriendelijk. Het eten is van zeer goede kwaliteit. De inrichting van de kamer en de badkamer is modern en verzorgd. De kamer is wat klein maar het prachtige uitzicht en het comfort maakt alles goed. Het Rica Seilet in Molde verdient een prima beoordeling.
Gereisd met partner in juli 2009

Absolute aanrader

F Habets, 20-6-2009

Prachtig hotel. Prima service. Fantastisch eten. Zeer vriendelijke bediening.

Uitzicht vanuit vrijwel alle kamers fantastisch, rechtstreeks over de fjord. Prachtige wandelpromenade en slechts 5 min. lopen van het centrum. Wel steeds met verboot naar vaste land. Als we kiezen mogen komen we zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Hotel Moldefjord in Molde , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Hotel Moldefjord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thon Hotel Moldefjord scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.