Hotel Radisson Blu Alesund ****

Radisson Blu Alesund

4 reviews over Hotel Radisson Blu Alesund in het Nederlands

Leuke stad

hjvdb, 4-1-2011

Alesund is een leuke plaats. Door water omgeven.

De westkust van Noorwegen is erg mooi om langs te trekken met plaatsen als Bergen en Stavanger.

Gereisd met partner in oktober 2008

Goed hotel

S. Vanhauten-Linders, 24-9-2009

Goed hotel met parkeerplaats naast het hotel (betaald parkeren). Mooie, ruime kamers met prima badkamer. Ontbijt was heel goed. Vriendelijk personeel. Opvallend (net als in de andere beoordelingen) was dat het hotel prachtig ligt aan het water, maar dat slechts enkele kamers uitzicht op het water hebben. Wij hadden allebei de keren geen uitzicht op het water. De Hurtigroute boot stopte, net als reeds eerder beschreven, midden in de nacht naast onze kamer. Ons stoorde dit niet, maar ik kan me voorstellen dat deze nachtelijke onderbreking niet gewenst is.
    Gereisd met partner in oktober 2007

een aardig hotel voor rondreis

Frans en Ria, 25-6-2008

7 -8 juni 2008.

Het hotel ligt direct aan de zee, dicht bij de haven,

en op loopafstand van het centrum van Alesund.

De kamer en bedden waren prima. Geen uitzicht op de zee. Prima gegeten in het restaurant en prima ontbijt.

Maar: om ongeveer 0.30 uur een vreselijk herrie buiten. Blijkt dat een grote veerboot langzij (en dichtbij bij onze kamer) tegen de steiger ligt en de motor van de boot blijft draaien. Gelukkig, na een paar uur vertrekt de veerboot weer (middenin de nacht).

Alesund is een leuk plaatsje en met een leuk centrum.

Gereisd met partner in juni 2008

paulien, 31-5-2007

Goede service,vriendelijk personeel,eten uitstekend.

alles goed te belopen.

Ligging aan het water,alleen zijn er maar weinig kamers met echt uitzicht op het water

Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Radisson Blu Alesund bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Alesund in Alesund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Alesund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Alesund scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.