Hotel Hindsæter Fjellhotell ***

Hindsæter Fjellhotell

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hindsæter Fjellhotell bij:

1 review over Hotel Hindsæter Fjellhotell in het Nederlands

Peter Bouwmeester, 5-2-2008

We zaten niet in het hotel zelf maar in een ernaast gelegen huisje.

Het hotel restaurant zou erg goed moeten zijn (geloof dat de koning er af toe komt), maar mijn smaakpapillen waren niet onder de indruk van die ene keer dat wij er aten. We hadden tenslotte een eigen huisje, dus koken deden we voornamelijk zelf.

Leuk huisje met een fijne veranda. Een huisje met 2 grote kamers. 1 met een 2 stapelbedden. Maar ook de huiskamer (incl keuken) had 1 stapelbed.

We hadden deze locatie uitgezocht vanwege z'n ligging tov oa Beitostolen en de beruchte Besseggen hiking route.

Behalve dat we de Besseggen weer gehiked hebben, hebben we ook de omgeving verkend. Misschien hebben we niet goed gezocht, maar het aantal hikes was zeer beperkt. Uiteindelijk nog 1 mooie hike gedaan (wandelend vanuit het huisje) naar een kloof/waterval. En deze (steeds dieper wordende) kloof een heel eind omhoog gevolgd.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hindsæter Fjellhotell in Vågå, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hindsæter Fjellhotell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hindsæter Fjellhotell scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.