Hotel Norlandia Marsteinen

Hotel Norlandia Marsteinen
Norlandia Marsteinen

2 reviews over Hotel Norlandia Marsteinen in het Nederlands

Dineren in de open lucht

Sacha, 3-8-2010

Nog wel een eindje rijden langs smalle, kronkelende wegen om vanuit Bergen bij dit hotel te geraken. Hotel met zowel appartementen als gewone kamers. Wij hadden een gewone kamer in het hoofdgebouw. Nette kamer, schone badkamer.

Restaurant is voor ons een van de beste van Noorwegen. Met een gestresste serveerster, die we ons nog steeds herinneren. Tof mens. Als je maar flexibel bent, kun je gewoon aanschuiven op de tijd die je wilt, zelfs tijdens topdrukte.

Buiten loop je direct langs de rotsige waterkant, een echt Scandinavisch plaatje.

Gereisd met vrienden in juli 2008

A. van Oorschot, 4-9-2007

Prachtig gelegen in een ruig landschap.

We hadden een appartement in een gebouw op 100m van het hotel met een uniek uitzicht op de kust.

Het appartement was heel ruim met een grote bank, een eettafel, complete keuken en een aparte slaapkamer. Verder was er een heel ruim eigen balkon.

Diner en ontbijt in het hotel waren eersteklas !

Minpuntje was dat na het douchen de hele ruimte blank stond.

Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norlandia Marsteinen in Steinsland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norlandia Marsteinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Norlandia Marsteinen scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.