6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Roldal bij :

3 reviews over Appartement Roldal in het Nederlands

mooie appartementen

Marie-Louise, 23-8-2012

Op onze rondreis door Noorwegen hebben we vier overnachtingen gehad in appartement Roldal. Dit zijn mooie appartementen compleet ingericht en van alle gemaken voorzien. Mooie locatie om de Preekstoel en fjorden te bezoeken.
Gereisd met partner in augustus 2012

Appartement met prachtig uitzicht op waterval.

Gerard en Thamar van Deelen, 2-8-2012

Fraai appartement, voorzien van complete keuken incl. koelkast met vriesvak en fijne ruime oven. Wij als stel werden echter in een appartement ondergebracht met 1 krappe slaapkamer (max 2x3) met aan weerszijden een gammel houten Ikea stapelbed. Direct bezwaar gemaakt, maar alles was zgn. 'fully booked' en we moesten het er maar mee doen. De volgende dag weer geklaagd, maar pas na bemoeienis van touroperator mochten we naar een ander appartement waar wel een dubbel bed was. Wij vonden het absurd om als getrouwd echtpaar voor 4 nachten te worden gestald in een krakend wiebelig krap stapelbed.

Het appartement is ruim en gezellig ingericht, meestal met veel hout-elementen als een chalet. Doordat alles van hout is, is het appartement wel super gehorig: wij hadden ook werklui boven ons (5 man) en dit dreunde door alsof er olifanten boven ons hoofd liepen: de deuren trilden in de sponningen. Erg vervelend om de heel avond én 's morgens vroeg dit gedreun te moeten aanhoren.

Gereisd met partner in juli 2012

Ruim appartement

adejongzwolle, 14-7-2012

Ruim appartement. Wij verbleven er een week eind juni 2012. Bij aankomst was het appartement niet schoongemaakt. Dit werd direct verholpen. Vervolgens bleken appartementen in het complex verhuurd te worden aan vakleiden uit oost-europa. Wij troffen 6 Letten boven ons met het bijkomende lawaai. Na klagen werd dit gelukkig minder. De omgeving leent zich voor het maken van wandelingen en voor auto rond tochten. Het is eigenlijk een wintersport bestemming. De appartementen zijn ruim van opzet
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Roldal bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roldal in Roldal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roldal scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.