7,5

24 reviews over Camping Lofthus in het Nederlands

Leuke trekkerscamping

André, 14-8-2017

Wij hadden het mooiste plekje van de camping waarbij we uitkeken over het fjord. Echter nadat wij in de middag hadden rondgetoerd, stond inmiddels de hele camping vol en werkelijk elk plekje was bezet. Gelukkig hadden wij het uiterste hoekje en was dat mooi afgebakend.

Maar om op deze camping langer dan enkele dagen te staan, is geen aanrader. Voor wat grotere kinderen is er niets te doen.

Gereisd familie in augustus 2017

Leuke trekkerscamping!

Marc, 2-8-2017

We hebben hier 3 nachten in een 4 persoons hytte geslapen.

De hytte is sober, maar de bedden zijn prima. Verder was er een koelkast en eenpits kookstel. De hytte was netjes zuiver.

Alleen het bovenste stapelbed is redelijk dicht bij het plafond waardoor je redelijk makkelijk je hoofd stoot.

Sanitair wordt goed bijgehouden en er zijn gezamenlijke kook- en afwasplaatsen wanneer je zelf geen pitjes bij hebt.

Gereisd familie in juli 2017

fantastiche plek

Diana Moelands, 19-5-2017

Kleine, rustige camping gelegen aan het Hardangerfjord. De tenten, campers en caravans staan onder de kersenbomen waarvan je naar behoeven mag plukken. Vanaf de camping loop je via een schitterende route zo de Hardanger vidda op. Geweldige plek!!
    Gereisd met partner in juli 2013

Perfect met de camper

Toine Mies, 18-5-2017

Dat het er prima vertoeven is met de camper.

Rustig, in de buurt van de Hardanger Vida

Gereisd met partner in juni 2015

Redelijk

Parlevliet, 12-8-2016

De camping heeft een zeer mooie ligging en er zijn prachtige wandelingen te maken in de buurt.

Wij zaten in een hytter wat niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. Qua prijs-kwaliteitsverhouding veel minder in vergelijking met de andere hytters in Noorwegen. Geen borden/bestek aanwezig, slechte matrassen en heel klein als je boven moet slapen op het stapelbed. Op de foto's op de website wordt niet een volledig beeld geschetst van de hytter.

Uiteindelijk hebben we ons wel zeer vermaakt door veel weg te zijn en wandelingen te maken!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische plek

jeroenrommel, 3-9-2014

Zeer mooie omgeving met prachtige plaatsen. Het klopt dat de camping tegen de avond erg vol staat. de truc is om tegen de middag aan te komen zodat de mooiste plekken nog vrij zijn.

Strandje vergt deftige wandeling naar beneden en met kleine kinderen is dat nogal moeilijk.

Sanitair was proper en ok.

Gereisd familie in juli 2014

Niet geschilkt tijdens hoogseizoen

Harm Jan, 13-8-2014

Tijdens het hoogseizoen volledig volgebouwd. Zeer smalle toegangsweg niet geschikt voor brede caravans. Op de website staat dat er een pad naar een strandje is. Het pad is er wel maar het strandje bestaat vooral uit rotsen en algen. Sanitair in goede en nette staat.
      Gereisd familie in juli 2014

Mooie camping

John, 22-9-2013

Zeer mooie gelegen camping. We hadden een hutje aan de fjord voor 2 nachten, heel mooi uitzicht op gletsjers en watervallen. Maar 2 slaapbanken met een heel klein koelkastje in een vierkant hol.

Zeer behulpzaam personeel.

Je kan er vandaan goed rijden naar de Hardangerfjord.

in september overal boomgaarden (appels en pruimen) langs de weg.

Sanitair vrij nieuw wat elke dag goed schoongemaakt wordt

Gereisd met partner in september 2013

Geweldige plek

Diana, 29-7-2013

Camping in een boomgaard. Prachtig uitzicht, goede (camper)plaatsen, prima sanitair. Vanuit de camping loopt een pad naar de Hardangervidda (wel een pittige wandeling van ong. 2 uur heen en 2 uur terug).

Goede uitvalsbasis als je de Hardanger-regio wilt bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2013

In hoogseizoen beter doorrijden

Rene, 27-7-2013

Wij kwamen met caravan rond 16:00 uur aan en konden nog uit 2 plaatsen kiezen. Op de parkeerplaats tussen een paar campers of op een onmogelijk plaatsje onder de kersenbomen. Gekozen voor de 2e optie en 30 meter verlengsnoer uit kunnen rollen om electra aan te sluiten. De Poolse medewerkster kon geen andere vrije stekkerdoos vinden. Elke vrije vierkante meter wordt benut. Om 19:00 uur werd er nog een tent voor onze auto gezet. De mensen zouden toch 's morgens vroeg vertrekken. Douches hadden alleen nog koud water. In de ochtend waren ze wel warm maar moest lang wachten op een vrije douche. Locatie is mooi maar comfort is ver te zoeken met volle bezetting. De dag erna zijn we 10km verder gereden naar Kinsarvik Camping. Daar voldoende ruimte en perfect sanitair.
        Gereisd familie in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lofthus bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lofthus in Lofthus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lofthus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lofthus scoort een 7.5 uit 10 op basis van 24 reviews.