Camping Bratland

7,6

14 reviews over Camping Bratland in het Nederlands

Voor herhaling vatbaat

Noor, 19-8-2017

Wij hadden een hut Buen. Hoog op de camping gelegen, leuk huisje, met eigen wc en douche met een boven verdieping met een soort vide en een slaapkamer. Alles verder aanwezig in de hut, ook om te koken. Was schoon. De ligging voor naar Bergen is perfect, bushalte letterlijk voor de deur. Op de camping een winkeltje, ook broodjes in de ochtend. Op de camping is de Bergen - card te koop.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goede camping

Vincent, 11-8-2017

Leuke camping, met veel faciliteiten voor Campers en caravans, maar ook met ruimte voor kleine en grote tenten. Mooi gelegen, vlakbij Bergen.

Het sanitair is goed, en redelijk schoon. hoewel voor het hoogseizoen er wel vrij weinig WC's zijn is het schoon. Douchen met 10 nok munten. Brood en kleine boodschappen op de camping. Gastvrij en hulpvaardig personeel.

Vanaf de camping gaat er een OV bus naar Bergen 1x overstappen en in ongeveer 40 minuten ben je in het Centrum. De bus kan wel overvol zijn. Op de camping zelf is de Bergenkaart voor het OV te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Let op je campingcard!

Heidi, 5-1-2017

Gunstig gelegen voor een bezoek aan Bergen. Met de bus naar de rand van de stad, daar overstappen op de tram. Heen moet je een kaartje in de bus kopen. Terug aan de automaat op het tramstation. Daardoor kost de heenweg meer dan de terugweg. Bergen is een prachtige stad, een bezoek meer dan waard. De camping is redelijk, 10A stroom, gratis wi-fi en betaalde douches. Bij het inchecken moet je je campingcard afgeven. Deze wordt aan een briefje met je gegevens in een bak gezet. Bij uitchecken bleek aan ons briefje een verkeerde kaart te zitten. Onze kaart was verdwenen! Die zal omgeruild zijn met degene wiens kaart wij nu in handen kregen. (Zijn straatnaam leek op onze achternaam.) Erg vervelend omdat de vervangende kaart naar ons huisadres werd gestuurd. Dus als je hier naar toe gaat, controleer of je de goede campingcard terug krijgt.
Gereisd met partner in augustus 2015

Goede camping voor stedentrip naar Bergen

Susan, 19-8-2016

De camping wordt gesplitst door een doorgaande weg, het is daardoor oppassen geblazen met oversteken van bijv. je tentplek naar het toiletgebouw. Vanaf de camping kan je met de bus naar Bergen, de bushalte is (spreekwoordelijk) voor de deur. De heenreis kostte ons (2 volwassenen) 100 kronen (buskaart in de bus kopen) en de terugreis kostte ons 72 kronen (buskaart kopen bij de automaat bij de tramhalte).

Op de camping is gratis Wifi aanwezig, het personeel is behulpzaam, er is een keukentje op de camping waar je je maaltijd kan bereiden en het sanitair is schoon. Er is een klein assortiment aan producten, o.a. broodjes te koop bij de receptie.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie huisjes

Dan Aalbers, 29-7-2016

Camping dichtbij Bergen met nieuwe huisjes ( jaar 2016) Gratis Wi-Fi en tuinset met bbq.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

goed uitgangs punt naar bergen

Ente, 26-8-2015

bus stopt voor de deur en je krijg goede informatie
Gereisd met partner in juli 2014

Fijne camping als je op doorreis bent

A.Capel, 22-6-2014

Camping is staat dicht bij de doorgaande weg dus je zit zo weer op route naar je volgende vakantie plek of je dagje Bergen
Gereisd met partner in mei 2014

Goede uitvalsbasis

Diana, 29-7-2013

Prima camping als doortochtcamping. Keurig en schoon sanitair, vriendelijke leiding en goede camping voor campers. Goede camping als uitvalsbasis voor een bezoek aan Bergen.
Gereisd met partner in juli 2013

Gewoon een fijne camping om Bergen te bezoeken

rr, 23-8-2012

Over het algemeen een fijne ervaring gehad op deze camping. Sanitair was relatief modern en schoon, er was een fijn keukentje aanwezig (die echter helaas al om 9 uur dichtging) en een grote gemeenschappelijke kamer. Ook werden we goed geholpen toen we na sluitingstijd nog moesten aankomen. Echter was het niet echt een camping voor tenten. De veldjes waren erg klein, waardoor alle tenten toch al snel (zeker zo in het hoogseizoen) dicht bij elkaar stonden. Ook was het voor ons, omdat we geen auto hadden, een groot nadeel dat de camping zo ver uit het centrum lag en dat de bus hierheen zeker niet erg vaak reed. Dit bracht wel weer het voordeel dat de camping aan een leuk meertje ligt. Al met al gewoon een fijne camping om Bergen te bezoeken.
Gereisd met partner in juli 2012

goede camping voor een bezoek aan Bergen

Gwendolyn, 21-8-2011

wij hadden een huisje type Buen. Was vrij klein en donker. Boven het gasfornuis was het volgens mij nog nooit schoongemaakt/afzuigkap ontbreekt. Een goede uitvalbasis voor een bezoek aan Bergen. De bushalte voor de deur. Er moet wel worden overgestapt op de cityliner naar Bergen maar dat wijst voor zich. Voor de kinderen is er speelgelegenheid ( bij ons bezoek zat het trapje van het speelhuis los). Van het sanitair hebben we geen gebruik gemaakt. Vriendelijke ontvangst bij de receptie
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bratland in Haukeland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bratland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bratland scoort een 7.6 uit 10 op basis van 15 reviews.