Hotel Grand Terminus ****

Hotel Grand Terminus
Grand Terminus
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Terminus bij:

2 reviews over Hotel Grand Terminus in het Nederlands

Heel mooi hotel

paulien, 14-7-2014

Zeer mooi hotel, direct naar het station en op loopafstand van het centrum. (overigens hebben wij totaal geen hinder gehad van het station).

Wij hadden een standaard kamer voor 2 personen. Kamer was schoon en sfeervol ingericht. Wel was het wat aan de kleine kant.

Badkamer idem. Schoon en netjes, maar niet heel groot.

Ontbijt was goed en prima verzorgd. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtig hotel, echt een aanrader!

jivuurens, 14-1-2012

Grand Terminus is een prachtig hotel in Bergen. Ligging is handig naast het station en omdat Bergen maar klein is, is alles op loopafstand.

Kamer zijn mooi, klassiek van stijl. Wij hadden een junior suite en die was helemaal prachtig (stijl 1928). Helaas wat werk nog aan de badkamer. Ons bad was niet afgekit, daarom behoorlijk natte vloer na het douchen. Kamer en badkamer zijn verder keurig en ook goed schoon.

Fitness en de (gescheiden) sauna's zijn ook prima. Gratis WiFi (niet snel) was handig.

Ontbijt was keurig en heerlijk. Dineren in het hotel is echt een aanrader. Ze hebben maar een paar tafeltjes, maar wat ze serveren is echt heel goed. Het beste wat we in Noorwegen hebben gegeten en naar Noorse maatstaven helemaal niet duur.

Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je echt gast.

Helaas zijn de gratis fietsen alleen in de zomer beschikbaar.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Terminus in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Terminus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Terminus scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.