Hotel Clarion Collection Havnekontoret ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Collection Havnekontoret**** bij :

2 reviews over Hotel Clarion Collection Havnekontoret in het Nederlands

Lelijkste uitzicht in het prachtige Bergen !

Max, 12-8-2010

Deel 1 Na een lange treinrit vanuit Oslo ( 7 uur ) konden we makkelijk te voet gaan naar het Hotel dat om 15 minuten wandelen is en op Bryggen ligt . Het hotel heeft een prachtige buitenkant en heeft een mooie 'vuurtoren' waar gasten fantastische fotos kunnen maken .

We kregen een kamer op de 3de verdieping met 2 grote bedden, een badkamer - waar je weinig privacy hebt -, een bureau en een TV . We hadden een lelijk uitzicht in Bergen, een van de lelijkste. We hadden zeker meer verwacht voor ons geld .

Het hotel geeft een snack ( Zelf te maken pannenkoeken op de plaat ) en een licht diner ( Brood, 1 warm gerecht en veel aardappel salades ) . Het ontbijt is goed maar er is geen bediening dus je moet zelf je borden op een tafeltje zetten en sorteren .

In de kelder heeft het hotel een kleine fitness ( 6 toestellen ) een sauna en een stoom cabine . Het is meestal rustig dus veel privacy ! Bovenop het hotel is een speciaal uitzicht 'vuurtoren' waar je mooie zichten hebt van Bergen !

Gereisd familie in januari 2010
?

Lelijkste uitzicht in het prachtige Bergen !

Max, 12-8-2010

Deel 2 Er is maar één lift dat door de gasten én het personeel wordt gebruikt . Je kan dus lang staan wachten als je naar boven wilt . Er is wel om de linkse hoek een kleinere lift die je ook naar boven brengt .

In de lobby staan in ' De Kluis ' 2 computers die gebruikt kunnen worden . Het hotel heeft geen restaurant maar geeft wel room service van een Pizza bedrijf in de buurt . Ook zijn er verschillende restaurantjes op Bryggen en in de buurt . De locatie is perfect, op Bryggen ( Met geluk heb je een zicht ), 15 minuten van het station en op 8 minuten van de Floibanen .

Het hotel heeft maar 25 medewerkers en is redelijk duur voor wat je krijgt . Wij hadden een familie kamer en had een zicht op een lelijk binnenplein van het hotel. De kamer was trouwens klein en gewoon hetzelfde als een standaard kamer maar toch 50% duurder . Het personeel is redelijk vriendelijk maar dat kan zeker beter ! Vergeet niet als je naar de vuurtoren wilt een kaart aan de receptie te vragen !

Gereisd familie in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Havnekontoret in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Havnekontoret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Collection Havnekontoret scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.