Appartement Trysilfjell

21 reviews over Appartement Trysilfjell in het Nederlands

het minste tot nu toe

Diane78, 15-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben in dit appartement 4 overnachtingen gehad. Het was wel een mooi appartement, het was alleen niet geheel schoon. Het rook een klein beetje muf. We hebben eerst al het bestek en servies schoongemaakt er zat namelijk een beetje stof op. We hebben ons daar goed vermaakt de omgeving is wel mooi om te bekijken. We hebben daar zelf Elanden in het wild gezien (langs de weg). Als je daar bent zit je vlak bij een nationaal park in Zweden zeker aan te raden om daar te kijken. Daar is een zeer mooie en grote waterval te bekijken.
Gereisd met partner in juni 2009

Prima voor een paar dagen

Treffers, 29-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn in de zomer op deze locatie geweest. Op zich prima appartement gelegen in het skioord. De receptie is in deze tijd van het jaar meer open dan dicht, hetgeen overigens ook voor de meeste winkeltjes en horeca in het skioord geldt. De ligging lijkt me voor de winter heel goed, direct tegen de pistes aan. Na een paar dagen heb je deze regio van Noorwegen wel gezien, wij zijn er 4 nachten geweest, maar dan is het toch echt wel weer tijd om te vertrekken.
Gereisd met partner in juni 2009

Niet voor de zomer

Erwin, 27-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ook wij waren in de zomer geweest. Het zag er netjes uit, maar wel in de middle of nowhere waar niet veel te beleven viel in de zomer. Wel een paar restaurantjes in de buurt. Vriendelijk personeel en het appartement was netjes.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2007

Leuk voor in de winter

Kareltje, 17-12-2009

Wij zijn hier in de zomer van 2009 geweest voor 3 nachten. Ziet er allemaal prima verzorgd uit, alleen, zoals al gemeld in eerdere berichten, niet iets voor in de zomer. Het plaatsje Trysill moet het bijna voor 100% hebben van de wintersport, waardoor het er in de zomer een uitgestorven stadje lijkt. Wel een mooie omgeving voor wandel/fietstochten, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Prima appartement

Nieuwenhuis, 25-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren hier met kerst 2008. Appartement was niet heel mooi om te zien, maar wel van alle gemakken voorzien (waaronder een grote droogkast) en groot genoeg voor ons vieren. Personeel was erg vriendelijk. Ligging was direct aan de skipistes. In de reisgids stond wel dat er een zwembad zou zijn, maar dit was enkele jaren geleden reeds niet meer het geval. We zijn lekker gaan zwemmen in het zwembad van een nabij gelegen hotel (spiksplinternieuw). Als je wat anders wilt doen dan skiën, dan zijn de afstanden lang. Dat kan lastig zijn als je geen auto tot je beschikking hebt. Taxi is duur (net als alles eigenlijk, in vergelijking met NL althans). Wij hebben ons prima vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Niet voor in de zomer

17-8-2009

Absoluut een wintersportplek. Het appartement was goed en compleet ingericht, maar het uitzicht op een kale asfaltvlakte was een stuk minder. Als hier een dik pak sneeuw op ligt is het natuurlijk prachtig, maar wij vonden het geen zomerbestemming. Na 2 of 3 nachten heb je de omgeving wel gezien: dennenbomen, dennenbomen en nog veel meer dennenbomen, waardoor je weinig vergezichten hebt. Het midden en westen van Noorwegen heeft een verpletterende indruk op ons achtergelaten, maar naar het oosten gaan we niet meer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Een wintersportgebied

Soesja, 7-8-2009

We zijn hier in de zomervakantie 3 nachten geweest. Er was in de zomer niks te doen, alles was dicht. En helaas regende het ook veel. We hebben een berg beklommen en zijn wezen zwemmen in een ander hotel. Ik denk dat dit 's winters wel een mooi gebied is om te skieen.

leuk, gezellig appartementencomplex

Marry, 5-8-2009

we zijn hier een paar nachten geweest, dat was ook voldoende, weinig wandelmogelijkheden kunnen ontdekken vanuit het appartement. Liefelijk landschap leuk is de waterval Bratafallet in Ljordalen.

Appartementen in skigebied.

G.Janssens, 1-8-2009

De appartementen zijn erg compleet met prima bedden. De andere kant is dat ze erg gericht zijn op wintersport en met name de badkamer en vloerbedekking zien er uitgewoond uit. De deur van de badkamer hing met plakband aan elkaar en de vloerbedekking zat vol met brandgaten.

Het complex ligt op ongeveer 3 km van het dorp. De toeristeninfo in Trysil is erg behulpzaam. De elandsafari te voet is zeker aan te raden. Leuk om een paar dagen door te brengen.

Typisch wintersportgebied

jrengels, 20-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartementen die in een typisch wintersportgebied liggen. De mogelijkheden in de zomermaanden zijn zeer beperkt. Niet veel wandelmogelijkheden in de nabijheid. Het leven in Trysil is gericht op de wintersport, het is dan ook zeer sfeerloos in de zomermaanden.

Bedlinnen en handdoeken huur mogelijk.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trysilfjell in Trysil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trysilfjell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Trysilfjell scoort een 7.27 uit 10 op basis van 22 reviews.