Hotel Sjusjoen Hoyfjellshotel ***

Sjusjoen Hoyfjellshotel
4,5

Matig

6 reviews over Hotel Sjusjoen Hoyfjellshotel in het Nederlands

Alsof de tijd heeft stilgestaan

Sacha, 2-8-2010

Je hebt het altijd wel een keertje tijdens een pakketrondreis, een hotel waar de tijd heeft stilgestaan. En dan bedoel ik dat niet op de goede manier. De brede trappen zullen ooit eens iets statigs gehad hebben.

De kamer... waar begin ik... Oud-(letterlijk!)roze spreien die je in fotoalbums uit de jaren 70 tegen zou kunnen komen. Net zoals de rest van het interieur. Op zich kan dat heel nostalgisch zijn, als het goed onderhouden was, maar helaas... De badkamer: ontbrekende kitranden, afbladderende muren. Drama.

Buiten dus de bouwput, modder overal. Wie weet wordt het nog wat.

De eetzaal deed me letterlijk denken aan de restauratie van de Hema of V&D in de jaren 70. (Bamboe tussenschotten, droogboeketten) Buffet was te doen, maar gedateerd, net zoals de presentatie ervan. Man aan de vleugel die 'muziek' verzorgde.

Bij vertrek deed de Pin/Credit Card machine deed het niet, dus alle portemonnees omgekeerd om de kronen voor het eten tevoorschijn te toveren. Mochten het ook overmaken.

Gereisd met vrienden in juli 2008

midden klasse Hotel

Ursula Groeneveld Troll Reizen, 21-8-2008

Aan de buitenkant niets bezonders. men kan zien dat ze bezig zijn om iets van te maken. De kamers waren eenvoudig maar schoon. Het eten was uitstekend. Een mooi binnenzwembad wat heerlijk warm was. Voor een groep was het heel erg gezellig en s'avonds kon je dansen als je het wilde.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Niet aan te bevelen

Katy &Martin, 10-8-2008

We zijn het helemaal eens met de bovenstaande beschrijving.Wat een vreselijk ouderwets hotel.De kamer was ruim,maar zag er uitgeleefd uit. Rondom het hotel was het nog steeds een grote bouwput.Toen wij er waren was het nogal regenachtig,dus dan heb je helemaal het idee dat je in de taiga in Rusland zit.
Gereisd met partner in augustus 2008

hotel??

fam. Karreman, 2-7-2008

hebben tijdens rondreis dit hotel helaas moeten aan doen.

dit is echt onze touroperator onwaardig,het is een uitgewoonde jeugdherberg waar in de zomer nietsvemoedende

rondreisgasten in moeten verblijven en geen lift wat afgedaan werd met de opmerking dat dit een typisch hooggeberget ''hotel'' was.

1 grote afknapper al was het eten wel weer redelijk tot goed.

omgeving van hotel 1 grote bouwput

Gereisd met partner in juni 2008

Zeer slecht

Ria Schuijt, 29-6-2008

Het hotel was opgenomen in de Rondreis Noorse Fjorden.

Bij aankomst bleek het hotel gesloten en werden we nors te woord gestaan en doorverwezen naar een armoedig vakantiehuisje op het terrein waar we konden overnachten, we moesten het verder zelf maar uitzoeken. De inrichting was minimaal. Het terrein was een grote bende, overal zwerfafval. Eten konden we in het restaurant op het terrein. Men had gauw wat in elkaar geflansd van slechte kwaliteit.

Gereisd met partner in mei 2008

A. van Oorschot, 4-9-2007

Het hotel staat in een leuke beboste omgeving, maar rondom het hotel was het een rommelige troep.

Het hotel was een betonnen doos die in het stalinistische Rusland niet zou hebben misstaan.

Ontvangst heel onvriendelijke (bijna onbeschoft). Het terras was vies en in onbruik. Het buitenbad stond leeg. De kamer was klein en het meubilair zou ik op een rommelmarkt nog niet durven verkopen.

De elektra kabels lagen in een grote knoop boven het hoofdeinde van het bed.

Het bijbehorende ‘appartementencomplex’ leek meer op verveloze verwaarloosde boerenschuur.

Kortom een zootje

Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sjusjoen Hoyfjellshotel in Sjusjoen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sjusjoen Hoyfjellshotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sjusjoen Hoyfjellshotel scoort een 4.5 uit 10 op basis van 6 reviews.