Uitstekend

1 review over Hotel Honningsvag Brygge in het Nederlands

Een heel erg goed hotel

aw2310-ehv, 11-7-2013

Bij aankomst in een ander hotel van deze keten, bleken wij naar dit Rica Bryggen hotel te zijn overgeboekt. Een upgrade, waarvan de reden ons niet echt werd gegeven (we vermoeden zelf dat ze wat busreizen kwijt moesten in het andere hotel).

Maar helemaal niet erg. Dit Bryggen hotel is erg mooi gelegen, aan het haventje in Honnigsvag en uit de buurt van de aanlegplaatsen van de cruiseschepen die hier komen en die dan leegstromen op de kade.

De kamer was perfect, met design-inrichting en een enorme moderne t.v.

En dan het ontbijt...overdaad is misschien het juiste woord. Zalm, 8 soorten haring, makreel, en dan heb ik het nog niet over de rest gehad (voor wie gewoon een broodje wil). Geweldig!

Een zeer vriendelijke en professionele receptie.

Nee, wij vinden het niet erg dat we ge-upgrade zijn.

En in een klein uurtje sta je weg te waaien op de Noordkaap! Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Honningsvag Brygge in Honningsvåg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Honningsvag Brygge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Honningsvag Brygge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.