Camping Wangen

Camping Wangen
Wangen

1 review over Camping Wangen in het Nederlands

Rustige camping aan de rivier

Inge Nijenhuis, 4-10-2009

Halverwege september verbleven we op deze camping gelegen in Torpo, een gehucht dat behoort bij de gemeente Ål. De camping zelf is ruim gelegen in de bossen en aan de rivier de Hallingdalselva. Wat wel jammer is is dat rijksweg 7 dwars door de camping heen loopt. Een onderdoorgang zorgt er voor dat je bij een mooi speelveld bij de rivier komt. Van de weg hebben we op zich niet zo heel veel last gehad gezien het terrein erg groot is en je ver genoeg wan de weg af kan staan. Het sanitair is sterk verouderd maar er zijn plannen om dit te vernieuwen. Het grasterrein is voldoende vlak voor tenten. We verbleven in een hytte waar ze er meer dan genoeg van hadden. Voordeel van deze camping is dat je hytter met beddengoed kan huren. Tevens zit er verwarming in, de eigenaren willen in de winter ook huisjes gaan verhuren. Handig voor wintersport gezien er in de omgeving volop pistes te vinden zijn. De totale indruk was goed, vriendelijke eigenaren die ons ook nog gematst hebben met de prijs!
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wangen in Torpo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wangen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wangen scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.