Beoordelingen Bungalow Veslestolen

9,3
Het weer

13  °C

21 september 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
11 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Veslestolen
Skiheisvegen 1, 3560, Hemsedal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Veslestolen in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Veslestolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Veslestolen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Veslestolen in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Veslestolen, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Veslestolen de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Noorwegen. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Buskerud. Vergelijk Bungalow Veslestolen met andere accommodaties in Hemsedal.
Even geduld a.u.b.

6,4
7,9
9,1
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2011
"Grote bungalow"vertalen
S.Jasper
9,0

27-08-2011 mooi bungalow (12pers) maar erg groot voor 3 personen.
Alles aanwezig, oven,magnatron,sauna,douce,bad, enz.
de ligging is boven op een berg met uitzicht over het dal, geweldig.
voor kinderen is er alleen iets te doen als ze er van houden om met water en stenen te spelen.(dammetje bouwen in het stroompje)

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Geweldig huis, heel groot met prachtig uitzicht"vertalen
Bertine
10,0

27-08-2011 Een zeer ruim compleet met een prachtig uitzicht. Het receptiegebouw bevind zich beneden aan de berg en daarna via een gravelweg naar boven. Vanuit het huis heb je een prachtig uitzicht op hemsedal. Het huis is heerlijk ruim. Waar vind je een huis met wasmachine, centrale stofzuiger, sauna, vloerverwarming. Wij waren hier met onze zoon van drie die zich prima heeft vermaakt in een klein stroompje water en met de stenen daarbij welke achter ons huisje liep. Verder geen speelmogelijkheden voor de kinderen. Alleen bij de receptie maar dit is niet op loopafstand. Maar samengevat: top accomodatie.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Zeer luxe accomodatie, mooie omgeving!"vertalen
Joeri
9,0

03-09-2011 Deze zomervakantie een week verbleven in de 12-Persoons bungalow.
Bij aankomst netjes ontvangen bij de centrale receptie van een aantal parken samen; Nederlands sprekende receptioniste, vlot geholpen en duidelijke uitleg.

Op het park is in het hoogseizoen 80% Nederlands.

Onze bungalow was netjes en ruim ingericht en bevatte een Sauna en onder andere een luxe flatscreen tv, ruime keuken die van alle gemakken was voorzien.
De hele bungalow was erg goed schoongemaakt en niks was ook maar enigszinds gedateerd.

We hebben hier een mooie vakantie gehad, en zouden alleen voor het uitzicht over het Hemsedal al terug gaan!

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Supermooie omgeving en accomodatie"vertalen
Astrid
9,0

21-08-2009 Wij zaten met ons viertjes 2 volw, 2 kinderen) in een 12 pers. huis in Veslestolen. De accomodatie was erg mooi, zag er beter uit als in de folder(!) met een geweldig uitzicht over het Hemsedal. Er wordt in het gebied wel veel gebouwd maar daar hadden we absoluut geen last van. De omgeving is erg mooi, veel te zien en te doen. Hou in Noorwegen wel rekening met de afstanden en de kosten. Afstanden zijn niet zoals in Nederland, er mag en kan niet hard worden gereden door de vele bochten en hoogteverschillen . Boodschappen en activiteiten zijn duurder dan in Nederland.
Al met al een aanrader. Wij hadden een superweek!

met oudere kinderen, Juli 2009
"Mooie bungalow met prachtig uitzicht"vertalen
gwendolyn
9,0

02-08-2009 de 2 onder 1 kap bungalows zijn zeer ruim met 4 slaapkamers en 2 badkamers ( waarvan 1 met sauna) beneden en een grote wwonkamer met keuken en badkamer boven. je hebt vanuit de woonkamer een prachtig uitzicht over het Hemsedal. Het ligt op ong. 3 kilometer van het dorpje op een helling ( niet geasfalteerd). Op het moment dat wij er waren waren ze beneden aan de weg aan het werken en door al de regen was het een beetje een modderzooi. De inrichting van de bungalow is prima alleen geen ruimte in de keuken voor je eigen spullen. Grote koelkast en apart diepvriesvak. Magnetron aanwezig. Veranda met plastic stoelen en tafels ( dei bij ons gedeeltelijk ontbraken). In het Hemsedal is van alles te doen van wandelen tot mountainbiken, vissen, tochtjes per auto. Er is een VVV-kantoor in het centrum. Wij hadden een prima week.

met jonge kinderen, Juli 2009
"Donker en ongezellig vakantiehuis"vertalen
Ivy
5,0
5,0
4,0
4,0
6,0

20-07-2009 Groot vakantiehuis met 2 zithoeken, daar is ook al het positieve mee gezegd. De 12 persoons bungalow is prima voor een vrijgezellen/jongeren groep, maar is donker, muffig en ongezellig voor een familievakantie. Veslestolen maakt onderdeel uit van het Feriensenter en is momenteel nog een grote bouwput. De bewegwijzering naar Veslestolen ontbreekt. Hopenlijk wordt na de infrastructuur ook deze huizen geupgrade.

Familie
froma h
8,0

20-11-2007 Prima bungalow (12 persoons) 2 onder 1 kap. Beneden 3 slaapkamers, 2 badkamers (1 met sauna).
Boven 1slaapkamer en 1 badkamer, grote woonkamer met 2 zithoeken ruime keuken, openhaard en uiteraard een grote 12 persoons eettafel.
Vanuit de woonkamer een prachtig uitzicht over het Hemsedal. Wij waren er met ons drietjes tijdens zomervakantie rondreis door Noorwegen.

met partner
T.Stet
8,0

30-08-2007 Prachtig gelegen bungalow met goede voorzieningen en uitzicht op het in het dal gelegen dorpje Hemsedal. Ruime woonkamer met open haard, open keuken met vaatwasser. In de slaapkamers zijn kasten met legruimte aanwezig. Douches/toilet waarvan 1 met sauna.
Gebruik van collectieve wasmachine in serviceruimte (Nadeel: geen afvalbak aanwezig daarom lag er rommel in deze ruimte).

Familie, Juli 2007
Daan
8,0

25-09-2007 Prachtige, comfortable en zeer compleet ingerichte bungalows. Met vier personen in een 12- persoons bungalow is in deze bungalows heb je natuurlijk altijd ruimte genoeg, maar zelfs met een volledige bezetting heb je in de drie moderne badkamers, een keurige (gratis) sauna, grote open keuken, twee zithoeken en 12 persoons eethoek ruimte genoeg. Daarbij was het uitzicht over het dorp Hemsedal elke dag weer adembenemend.
We vonden Hemsedal ook een ideaal uitgangspunt om diverse dagtochten in de omgeving te maken. Ook wandelen in de omgeving is, ook met kinderen, prachtig.
De huisjes liggen behoorlijk hoog (800 m.) ,waardoor het 's avonds al wel vrij snel koud werd. Ook ligt het park een behoorlijk eindje buiten Hemsedal.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?