8,7

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,7

11 reviews over Appartement Havsdalsgrenda in het Nederlands

Klein wintersportpark met mooie appartementen

Familie van der Poort, 4-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn 4 dagen in Geilo op Havsdalsgrenda geweest.

Het park is erg op wintersport gericht en een beetje kaal. Meteen aan de piste, mooi gelegen. Mooie accommodatie, modern, verzorgd, wat klein, maar zeker de moeite waard. Fijn dat er een binnen zwembad is en vriendelijk personeel bij de receptie. Ook voldoende toeristische informatie aanwezig.. Zelfs op Nederlanders gericht, die je hier zeker tegen zult komen.

We zijn via de loipe naar beneden gegaan naar het dorp, hebben het Sommerpark bezocht met onze jongens van 12 en 14 (via kabelbaan heb je prachtig uitzicht) en zijn naar Prestholtseter gegaan om de wandeling naar de top te maken. Pittige klim.

Voor ons was het goed om daarna weer verder te trekken gezien het regenachtige weer. We hadden op de heenreis de Hardangervidda en Hardangerfjord al gezien en ook Flam (wat van hieruit goed te doen is), hadden we reeds bezocht. Je kunt hier daarnaast ook nog volop wandelen op de uitgestrekte vlaktes of rond het meer.

Gereisd familie in augustus 2016

Prima onderkomen als je op de piste wil zitten

martinus, 2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren hier in de zomer en dan zit je midden op de pistes niet optimaal. Appartementen zijn best prima, zelfs met sauna. Die zat wel naast de wc en douche. Bedden zeer slecht, 4 volwassen allemaal last van de rug, ze hangen door. Zwembad is leuk, wel klein voor zo'n groot complex. Verder is er niks te doen, altijd met de auto naar beneden. Kortom: gericht op de winter, in de zomer niet geweldig.
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk appartement op prachtige locatie

Rolf Akker, 1-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De gastvrijheid van het personeel. Heerlijk dat er een Nederlandse beheerder aanwezig is. Hij weet als geen ander waar je voor komt en wat je nodig hebt voor een leuke vakantie in dit gebied. Geen vraag bleek teveel. Van pleister plakken tot toeristische adviezen, het bleek allemaal mogelijk.

Het appartement kent een eigen parkeergarage, met een eigen opgang naar het appartement. De prachtige locatie, hoog in de bergen van Geilo maken het plaatje helemaal perfect. Ik kan me voorstellen dat het hier in de winter ook verschrikkelijk mooi moet zijn. De skipiste ligt letterlijk 100 meter van de ingang van ons appartement.

We zijn een paar dagen hier geweest en het vakantie gevoel is compleet!!!

Het enige dat we hebben gemist is een theepot in het appartement ;-)

Gereisd familie in juli 2016

Super

Nicole, 16-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor ons eerste keer skien in Noorwegen. Super appartement gelegen direct aan de piste. Pistes goed verzorgd en heerlijk rustig. Apres ski is er heel weinig, maar heerlijke restaurants en mooi appartement met zelfs een eigen sauna maken dit tot een geweldige ervaring. Even weg van alle drukte optimaal genieten van de winter!
Gereisd familie in januari 2016

Luxe appartement

Annet, 23-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was ruim en luxe. We hadden 3 verdiepingen. De oven in de keuken veel gebruikt. Helaas een appartement op de bovenste rij, uitzicht waren andere appartementen. In de omgeving is genoeg te doen maar een week was lang genoeg. De kinderen (12 en 14 jaar) hebben elke dag gezwommen. Helaas geen voetbalveldje op het park maar toch een aantal keer gevoetbald in het dorp bij een voetbalkooi (de berg af en eigenlijk alleen de weg oversteken). De receptiemedewerkers waren allen erg vriendelijk.

Een auto was wel erg fijn om de boodschappen in het dorp te halen (3 km. dalen).

Gereisd familie in augustus 2015

Mooi appartement, prachtige omgeving

H., 29-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden mooi appartement op voorste rij met geweldig uitzicht. Gratis gebruik WiFi in het appartement. Alles was modern en netjes. Nederlandse receptiemedewerker Stefan erg aardig en kan je veel vertellen over de omgeving. Geilo ligt ongeveer 2,5 km naar beneden de berg af. Gratis gebruik zwembad, sauna, stoombad. Tips om te wandelen of met auto: Prestholt ('achter' de skipiste de weg op, nog ongeveer 8 km); Tuva (weg naar turisthytter), weg nr 40 naar Kongsberg, na +/- 10 km rechts af borden volgen; dorpje Eidfjord aan de Eidfjord, 2x per week komt daar de Holland America-lijn om aan te meren, prachtige route er naar toe, is ongeveer 80 km rijden.
Gereisd familie in juli 2015

Mooi appartement

Thea, 17-8-2014

Ontvangst prima. Auto staat in garage. App. 2 verdiepingen. Licht kleuren.

Slaapkamers wel klein, over elkaar heen om je bed uit te kunnen. Stoelen en bank van mindere kwaliteit voor zo'n mooi app. Klein zwembad. Geen winkels in directe omgeving. Geilo zelf 2 supermarkten en een aantal winkels echt gericht op wintersport.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtig

M. Ackermans, 28-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier in de zomer geweest, maar gaan van de winter zeker nog eens terug. Mooie appartementen gelegen aan de piste en zeer compleet en gezellig ingericht. Het centrum van Geilo is inderdaad een klein stukje rijden, maar dat was voor ons geen probleem.
Gereisd met partner in juli 2012

Luxe appartement

Van Asselt, 19-8-2012

Wij zijn hier in de zomer geweest. Mooi appartement, alles is aanwezig. Bij de receptie zijn ze zeer vriendelijk. De kinderen vonden het zwembad ook geweldig. Je kunt er ook mooi wandelen in de omgeving ( prestholtseter, aanrader, wel veel klimmen). Geile ook een leuk plaatsje voor de boodschappen en andere winkeltjes. Wij hebben ons hier prima vermaakt.
Gereisd familie in augustus 2012

Prachtige en zeer schone appartementen

A.Siberie, 5-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren hier met Kerst en Oud/Nieuw 2011 met 2 jongens van 16 jaar. Zij hebben zich ook prima vermaakt: appartement ligt tegen de piste aan. Fitnessruimte, sauna en zwembad zijn binnendoor te bereiken en een goede afwisseling omdat het al vrij vroeg donker is. Appartementen zijn zeer luxe en netjes met gratis internet. Alles is aanwezig, helaas hadden wij geen sauna, omdat we een meerpersoons appartement hadden, dan we hadden geboekt. Het enige minpuntje is dat er geen supermarkt in de buurt was, en er ook geen skibus reed naar het andere skigebied in Geilo. We hebben een hele fijne vakantie gehad, ook de ervaring van oud/nieuw op de piste was zeer mooi.
Gereisd familie in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Havsdalsgrenda bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Havsdalsgrenda in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Havsdalsgrenda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Havsdalsgrenda scoort een 8.7 uit 10 op basis van 11 reviews.