Beoordelingen Appartement Havsdalsgrenda

Havsdalsgrenda
5 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Havsdalsgrenda
Havsdalsvegen, NO-3580, Geilo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Havsdalsgrenda in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Havsdalsgrenda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Havsdalsgrenda scoort een 8,5 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Havsdalsgrenda in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Havsdalsgrenda, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Havsdalsgrenda de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 7 vakantiefoto's van Appartement Havsdalsgrenda vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Noorwegen. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Buskerud. Vergelijk Appartement Havsdalsgrenda met andere accommodaties in Geilo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

5 beoordelingen over Havsdalsgrenda

5 beoordelingen
7,5
9,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Juli 2014
"Mooi appartement"vertalen
Thea
8,0

17-08-2014 Ontvangst prima. Auto staat in garage. App. 2 verdiepingen. Licht kleuren.
Slaapkamers wel klein, over elkaar heen om je bed uit te kunnen. Stoelen en bank van mindere kwaliteit voor zo'n mooi app. Klein zwembad. Geen winkels in directe omgeving. Geilo zelf 2 supermarkten en een aantal winkels echt gericht op wintersport.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Luxe appartement"vertalen
Van Asselt
7,0
9,0

19-08-2012 Wij zijn hier in de zomer geweest. Mooi appartement, alles is aanwezig. Bij de receptie zijn ze zeer vriendelijk. De kinderen vonden het zwembad ook geweldig. Je kunt er ook mooi wandelen in de omgeving ( prestholtseter, aanrader, wel veel klimmen). Geile ook een leuk plaatsje voor de boodschappen en andere winkeltjes. Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Met partner, Juli 2012
"Prachtig"vertalen
M. Ackermans
10,0

28-08-2012 Wij zijn hier in de zomer geweest, maar gaan van de winter zeker nog eens terug. Mooie appartementen gelegen aan de piste en zeer compleet en gezellig ingericht. Het centrum van Geilo is inderdaad een klein stukje rijden, maar dat was voor ons geen probleem.

Met partner, Dec. 2011
"Superplek maar een auto is handig!"vertalen
marco.anna
9,0

04-01-2012 Wij waren hier met Kerst en oud&nieuw 2011. Appartement D24 is ruim, schoon, compleet (behalve een wasmachine) en mooi ingericht met een eigen (kleine) sauna. Wij waren met het vliegtuig en dan is het lastig boodschappen doen omdat je een flink eind boven op de berg zit. Wij zijn 3x naar het dorp neer- en op (in dit geval) gelopen om boodschappen. Eigenlijk mis je daardoor veel skitijd omdat het al heel vroeg donker is rond deze tijd en het is gewoon zwaar lopen, vooral naar boven met sneeuw op de weg. Je bent daar nl. zo 3 uren mee kwijt. Taxi is een optie maar kost 210 NOK per rit naar boven. Je zit wel bovenop de piste en kunt alles wat je nodig hebt aan ski's etc. huren boven. Ook is er een eet/drinkgelegenheid in Havsdalen. In het appartementencomplex kun je brood kopen en koffie. De mensen bij de receptie zijn supervriendelijk en willen je overal wel mee helpen! Prachtige omgeving, ook leuke vooral sportwinkels, in Geilo. Neem wel een goed gevulde beurs mee!

Met oudere kinderen, Dec. 2011
"Prachtige en zeer schone appartementen"vertalen
A.Siberie
10,0

05-02-2012 Wij waren hier met Kerst en Oud/Nieuw 2011 met 2 jongens van 16 jaar. Zij hebben zich ook prima vermaakt: appartement ligt tegen de piste aan. Fitnessruimte, sauna en zwembad zijn binnendoor te bereiken en een goede afwisseling omdat het al vrij vroeg donker is. Appartementen zijn zeer luxe en netjes met gratis internet. Alles is aanwezig, helaas hadden wij geen sauna, omdat we een meerpersoons appartement hadden, dan we hadden geboekt. Het enige minpuntje is dat er geen supermarkt in de buurt was, en er ook geen skibus reed naar het andere skigebied in Geilo. We hebben een hele fijne vakantie gehad, ook de ervaring van oud/nieuw op de piste was zeer mooi.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?