Camping Sorlandet

Camping Sorlandet
Sorlandet
8,1

4 reviews over Camping Sorlandet in het Nederlands

Gezellige camping met een fantastisch uitzicht

Ingrid, 12-8-2017

Gezellige camping. Hier komen gezinnen, maar ook stellen zonder kinderen en ook ouderen. Het is er gezellig druk in de periode juni toen wij er waren. De camping biedt veel faciliteiten aan. Er is een zwembad, speeltuintje, minigolf, voetbalveld, volleybalveld, groot springkussen, strandje bij het meer, huurmogelijkheden voor boten en visspullen, wandelroutes naast de deur, klein winkeltje, kleine cafetaria met terras. De camping ziet er goed verzorgd uit. Ondanks dat het druk bezocht is, is het er rustig toeven, omdat de camping regels uitzet om de rust te handhaven.

Wij hadden een huisje gehuurd. Het is een basis huisje, maar toch wel gezellig ingericht. De sanitair gebouwen voor de campeerders zagen er top uit, voor de campeerders zijn er ook een paar keukens voor als het slecht weer is.

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Al met al hebben wij hier genoten en zijn we lekker tot rust gekomen.

Gereisd met partner in juni 2017

Ontzettend oubollig huisje

Marjan Cup, 30-8-2013

Het geboekte huisje (cabin B exclusiv) viel ons zeer tegen. Dit type huisje zou gerenoveerd zijn. In principe was alles wel aanwezig qua keukeninrichting, maar de meubels en aankleding kwamen rechtstreeks uit 'Toen was geluk heel gewoon'. Terrasmeubilair een bijeengeraapt rommeltje. Lampen die vals contact maken en flikkeren, geen planken en roede in de kledingkast. Wij werden er wat depressief van. Uitzicht was mooi, maar alle terrassen van de huisjes liggen op het noorden, richting de fjord, dus slechts zeer beperkt zon. Eigenlijk zou de camping aan de overkant van de fjord moeten liggen. Voor het buitenbad moet je een fikse entreeprijs betalen, als campinggast! De campingeigenaar ziet dollartekens in zijn ogen.

Risor ligt vrij ver weg. Je moet helemaal omrijden, ca. 18 km. Voor ons beslist geen tweede keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

leuke camping als je van rust houdt

simon, 19-1-2011

ik ben hier inmiddels 12 keer geweest, de campingbaas is vriendelijk en spreekt goed engels. je kunt prima bootjes huren om op zee of de fjorden te vissen. snijtafels en vriezer is aanwezig. (vriezer moet je huren) . huisjes zijn eenvoudig maar netjes. 2 electrische kookplaten en koelkast. wil je lekker vissen is dit een prima camping.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Uitgebreide camping!

Daniëlle, 29-7-2009

De eerste indruk in de stromende regen was al goed en met een zonnetje erbij is het perfect. In een gehuurde cabin met uitzicht op het haventje waar altijd bedrijvigheid is komt het echte vakantiegevoel vanzelf.

De campingwinkel biedt een redelijk uitgebreid aanbod aan artikelen met voor de liefhebber veel visgerei, dat tezamen met een van de camping te huren bootje (6 voor 400 kr of 9.9 pk voor 600 kr) voor een mooi dag op het water kan zorgen en eventueel voor een heerlijk avondmaal.

Voor de kids is er ook genoeg te doen, al zullen ze zich voornamelijk zelf moeten vermaken. Daarvoor is veel gelegenheid op het strandje (met pierebadje), op de speelplaatsen, bij de geitjes, op het beachvolleybalveldje, met de te huren skelters of fietsen, enzovoorts.

De wasserette was naar ons idee wat klein voor zo'n grote (maar gezellige) camping.

Afstand tot dichtsbijzijnde supermarkt is < 1 km.

De omgeving is prachtig en het heeft zoals ze zeggen inderdaad wel wat weg van Canada (Rockies)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sorlandet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sorlandet in Risør, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sorlandet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sorlandet scoort een 8.08 uit 10 op basis van 4 reviews.