7,5

23 reviews over Bungalow Hoyfjellsenter in het Nederlands

Mooi huis en mooie wandelomgeving

Monique, 7-8-2016

Leuke eigenaar, envelop met info over omgeving, ruim huis met wifi, schoon

2 prachtige routes gelopen.

Gereisd familie in juli 2016

Rustig park in een mooie omgeving

Arco, 29-8-2015

Het rustige park bied 9-persoons vakantiewoningen in een goede staat. De huisjes zijn wel wat saai ingericht maar dit komt ook wel omdat ze erg groot zijn. Intussen zijn alle werkzaamheden die de afgelopen jaren in de omgeving plaatsvonden klaar en is er weer uitzicht op de natuur en de bergen. Aanrader is wel om in het seizoen te gaan wanneer je er ook dingen wil ondernemen. Het zomerseizoen duurt hier namelijk erg kort. Wij kwamen aan 2 dagen na het einde van het seizoen en er was niets anders meer te doen dan wandelen. Iets wat wij trouwens niet erg vonden.

De huisjes liggen vrijwel allemaal aan een rivier welke in droge tijden ideaal is voor kinderen maar in een nat jaar zoals nu staat deze rivier erg vol en stroomt behoorlijk hard. Het lijkt ons dan gevaarlijk om je kinderen in te laten spelen.

Op het park en in het huisje heb je overal zeer goed gratis wifi bereik.

Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer

Thea, 17-8-2014

Er zijn 2 gedeeltes met huisjes die verhuurd worden. De huisjes aan de kant van het hotel zijn slecht. Hoog nodig toe aan een gehele renovatie. Alleen het piepkleine keukentje heeft vrij nieuw apparatuur. De slaapkamers zijn klein, geen kledingkast te bekennen. 2 pers.bed met daarboven een een persoonsbed. Echt niet voor 6 pers. Meer 2 volwassenen en 2 kinderen gezien de ruimte die je hebt.Badkamer eveneens klein en deur kon bij ons niet dicht.
    Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Hoyfjellsenter*** bij :

Prachtig gelegen Groot huis.

Carla de Boer, 23-7-2013

Hovden zelf is een kunstmatig dorp, met enkele supermarkten een vvv, een bar en veel vakantie verblijven. Ons park was ruim van opzet, met een rivier direct achter ons wat de honden weer heel fijn vonden. Maar wat kenmerkend is voor Noorwegen zijn de lange afstanden overal naar toe. Het is wel een land bij uitstek als je van "wandelen" houdt. begrepen dat er net een nieuwe eigenaar op zit. Was wel heel vriendelijk.
      Gereisd met partner in juni 2013

Ruim huisje met een verschrikkelijk uitzicht!

paul, 20-8-2012

Wij hadden uitzicht op zo ongeveer de enige 2 flats die je in heel Noorwegen tegen komt. Wat viel dat tegen. Het riviertje achter ons huisje was leuk, maar het park ademde echt geen sfeer uit. Huisjes waren ruim (voor 9 personen terwijl met z'n vieren waren), maar bedden waren verschikkelijk en vooral de douchecel/wc is zeer armoedig. Ook ons enige park waar geen wifi was.
      Gereisd familie in juli 2012

Ruime huisjes, mooie omgeving

Erna, 11-8-2012

Aan de oudere foto's te zien zijn de huisjes opgeknapt. Ze zijn erg ruim en zien er prima uit met een erg complete keuken. Alleen de badkamer en toilet blijven nog iets achter. De brede onderbieden hebben een boxspring die prima is. Het park is iets kaal, maar het riviertje is leuk voor de kinderen. Hovden is een klein toeristisch dorpje, met supermarkt en restaurant. Het is wel vooral op wintersport gericht. Wij vonden de Evje erg leuk, het was wel 2 uur rijden. Op het park is geen internet.
      Gereisd familie in augustus 2012

Mooie huisje op een mooie plek

saroes, 4-8-2012

Huisjes zijn comfortabel in gericht, ze liggen niet allemaal even mooi. Ruime huisjes op loopafstand van centrumpje en winkels. Vanuit dorp zelf mooie wandelingen te maken.
      Gereisd familie in juli 2012

Aan de rivier, ruime bungalow

JoDo, 12-8-2011

Mooie ruime bungalow aan een rivier. Totaal kunnen er 9 personen slapen in drie kamers met stapelbedden met allemaal een breed onderbed. We miste wel een ruim twee persoonsbed. Wel sauna, vaatwasser en alles erop en eraan. In de omgeving veel wandelingen te maken. Zwembad+spa is leuk en het geld waard. Elandensafari gedaan. Toeristeninfo geeft goede informatie. Byklestigen en dam zijn het waard om te bezoeken.
      Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig huisje in een mooie omgeving.

Bert, 22-6-2011

De bungalow is heel erg ruim (80 m2) en werkelijk van alle gemakken voorzien (behalve internet, daar voor moet je naar het marktplein). Een zeer kompleet ingerichte keuken met alle denkbare apparatuur van topmerken zoals Miele, Siemens en Liebherr, vloerverwarming, sauna, grote varanda met Hartman meubilair, het mooiste huisje op onze rondreis!! En gelegen langs de rivier Otra met een prachtig uitzicht op de rivier en bergen. Echt een toplokatie!!

De omgeving is ook heel mooi. Een aanrader dus...

Gereisd met partner in juni 2011

mooi appartement

Diane78, 15-1-2011

We hebben in dit appartement 3 overnachtingen gehad. Het was een mooi en groot appartement. Het was er schoon en netjes. We hebben eerst bij de receptie gekeken, er zat een envelop in een brievenbus met onze naam er op. Daar stond ons appartement nummer op en de sleutel. Alleen wij konden het appartement niet vinden. Ze hadden een mooie plattegrond gemaakt en daar een tekening op gemaakt, alleen dat hadden wij niet gezien. Het is een mooie omgeving en er zijn daar veel zaken te bekijken. We zijn zelfs naar de Lysjefjord geweest zeer de moeite waard.
      Gereisd met partner in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Hoyfjellsenter*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Hoyfjellsenter in Hovden i Setesdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Hoyfjellsenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Hoyfjellsenter scoort een 7.53 uit 10 op basis van 23 reviews.