Camping Kilefjorden ***

7,6

7 reviews over Camping Kilefjorden in het Nederlands

Erg goed

defabertjes, 22-8-2016

Herman, bedankt, je hebt een hele fijne camping, het gedateerde sanitair wordt in snel tempo vervangen door prachtig nieuw sanitair. Je had de mooiste plek voor ons gereserveerd aan het meertje. Lekkere relaxed camping, Wordt veel door trekkers gebruikt. Super mooie omgeving, vriendelijk personeel, warme broodjes worden bij je caravan afgeleverd 's ochtends, heerlijk. Heel veel succes en nogmaals bedankt voor je gastvrijheid. Diederik en Thea
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke camping dicht bij Kristiansand

Geertje van Kampen , 28-7-2015

Fijne rustige camping met een Nederlandse eigenaar. Ligt aan een meer. Genoeg wandelroutes in de directe omgeving. Ook kan je s ochtends warme broodjes geleverd krijgen. Sanitair is gedateerd maar netjes en wordt goed bijgehouden. Ook hebben wij vernomen dat het sanitair voor volgend seizoen vervangen wordt. Voordeel is ook dat het dichtbij de boot in Kristiansand is. Dus in plaats van in Kristiansand op overvolle campings te staan is dit een hele mooie uitvalbasis om naar toe te rijden. Wij hebben hier zowel op de heen als terugweg gestaan. In totaal 5 dagen. We komen zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2015

Prima camping

marleenjonkers, 15-8-2014

Een stel Nederlanders hadden deze camping (dit jaar?) gehuurd. Zij verzorgden de camping en receptie. Vrije kampeerplek uit te kiezen. Camping ligt vlak aan meertje. Broodjes te bestellen, werden 's ochtends door de eigenaar bij de tent afgeleverd per fiets.

In de omgeving genoeg te wandelen.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima camping. Scandinavie zoals het moet zijn

Jos Zomer, 6-8-2014

Fijne camping, fijne mensen. meertje, strandje, kampvuur, bosbessen in overvloed en wandelroutes. Meer hebben wij niet nodig. Wij komen zeker terug
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Goede camping

Gerard, 18-9-2012

Niet heel bijzonder, maar een goede camping. Wij waren daar aan eind van het seizoen, het was daarom heerlijk rustig op de camping. De eigenaar was vriendelijk en vertelde veel over de geschiedenis en de omgeving. Helaas werkte wifi niet dit was veroorzaakt door het onweer wat een paar weken daarvoor had plaats gevonden.

We hadden gekozen voor een kleine hut met alleen een koelkast, 2 kookplaatjes en keuken spullen. Deze hut is wat aan de krappe kant, maar door het mooie weer was dat voor ons prima te doen

Het sanitair was verouderd, wel redelijk schoon, alleen 1 douche lijkt ons in het hoogseizoen wel erg weinig.

Het is een mooie lokantie om te wandelen en te vissen de camping ligt aan een mooie rivier. Ook is de stad Kristiansand eenvoudig en snel te bereiken (ca.40 km).

We zijn er 3 nachten geweest, en allles bij elkaar was het prima.

Gereisd met partner in augustus 2012

Goede camping voor een doorreis

tanjacalon, 1-8-2012

Het is een kleine rustige camping, niets speciaals. De camping ligt aan een rivier en aan een weg, maar daar merk je niets van. Wij hadden een van de 3 hutten met bad en wc voor 5 personen. De hut was vrij klein. De eettafel stond bijna tegen het keukenblok aan, dus daar kon je niet aan zitten. Buiten op de veranda staat een tafel met stoelen, maar toen wij er waren, waren er helaas teveel kleine mugjes. De bedden waren goed. Er was ook een flatscreen-tv met enkele Noorse kanalen.

De wifi werkt alleen bij de receptie annex winkeltje maar de beheerder (een beetje lompe norse gast sloot deze s'avonds af met de smoes dat er onweer zou komen. Bij het winkeltje kon je trouwens ook snacks krijgen zoals friet en worstjes.

Het sanitair waarvan de campinggasten gebruik kunnen maken zag er oud uit. Ik zou niet veel zin hebben daar te douchen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
    Herman Kilefjorden Camping, eigenaar, 23-5-2014

dank voor uw beoordeling.

Per 1 maart 2014 is er een nieuwe eigenaar op deze camping. Er is daardoor veel verandert en metname de toiletten zijn nu SCHOON. De camping is goed te vergelijken met een staatsbosterrein, sober maar een overdaad aan natuur.

mooie camping veer vissers of voor dooreis

ruud, 4-3-2010

evje kileforde camping is een leuke camping met veel mogelijkheden voor vermaak
    Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kilefjorden in Hornnes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kilefjorden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kilefjorden scoort een 7.58 uit 10 op basis van 8 reviews.