Camping Oddestemmen Sliperi

Camping Oddestemmen Sliperi
Oddestemmen Sliperi
8,6

9 reviews over Camping Oddestemmen Sliperi in het Nederlands

Onze eerste ontmoeting met de camping in Noorwegen

Noor, 19-8-2017

Onze eerste camping in Noorwegen en gelijk ook de leukste. Wij zaten in een hut, zonder sanitair. Het sanitair is miniem op de camping, maar de camping is niet groot, dus ik heb niet hoeven wachten op de douche, die overigens lekker warm was.De hut was netjes, en de bedden sliepen goed.In de hut bevond zich ook nog een kacheltje, gewoon fijn! De aardige, Nederlandse, eigenaar kan je veel vertellen over de omgeving en over zijn edelstenen en slijperij. Er is een overdekt terras bij de keuken, waar je kunt zitten, koken en gebruik kunt maken van de bbq. Door het slechte weer hebben we hier zeker gebruik van gemaakt. In de avond is de eigenaar te vinden in zijn slijperij, leuk om te zien.Hij heeft ook een winkel / cq. receptie, waar je sieraden kunt kopen. Wij hebben in de buurt het elanden-park bezocht ( Grendi). Als we weer naar Noorwegen trekken, zullen we deze camping zeker aan doen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kleine, rustige camping

AnneliesV, 12-7-2016

De camping is van een behulpzame, vriendelijke Nederlandse eigenaar, dus verschillende Nederlandse kampeerders, maar ook Duitsers. We waren heel tevreden over deze eenvoudige camping, waar je 170 NOK betaalt voor een standplaats met elektra en gratis douches en een prima Wifi! Zowel de mannen- als de vrouwenafdeling hebben 2 WC's en 1 douche. Dus als je pech hebt dan moet je even wachten. We maken gebruik van de rondleiding die de eigenaar in zijn slijperij voor zijn gasten houdt. Daar horen we dat de receptie pas om 12 uur open zou zijn, in ieder geval op zondag (mocht je vroeg willen vertrekken!). In die receptie is een mooie afdeling met gemaakte sieraden en we kunnen het niet laten om zowel een ring als een bijpassende armband te kopen bij de echtgenote van de baas. Een mooie herinnering aan een fijn verblijf.
Gereisd met partner in juli 2015

Wederom Geweldig!

Katja, 4-12-2015

Zoals eerder genoten van de rust, de plek en de gastvrijheid van Jarl, de eigenaar. Heerlijke plek met de caravan maar ook prima vertoeven in de Hytter. Kampvuurplek is heerlijk. Midden in mineralengebied. Ook prima elanden spotten. Karten en Raften behoort in de zeer nabije omgeving tot de mogelijkheden. Klimbos vlakbij. Voor alle leeftijden genoeg te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

heerlijk & rustig

Aude, 16-11-2015

Het is een heerlijk klein authentiek campinkje gelegen in een soort van kom met mooie bomen die een geborgen gevoel geven. Het zeer bijzondere van Oddestemmen is de steenslijperij van de eigenaar waar je een rondleiding kan krijgen en je uitgebreid vertelt over het slijpen van prachtige edelstenen. De winkel heeft iets weg van een Noorse sprookjeshut; een prachtige zware hout gesneden deur en wat daarachter ligt zijn nog mooiere bewerkte sieraden met natuurlijke mineralen. Verder is er een leuke overdekte terrasplek waar je kan bbqen of bij een warm vuur kan zitten. De keuken is ruim en geoutilleerd. De hutjes die verhuurd worden zijn schattig, net kabouterhuisjes. Je kan er ook forel kopen voor op de grill. Heerlijk! En verder bij Evje is er genoeg te doen om de oase van rust te doorbreken met een groot aantal toeristische activiteiten, als je daar behoefte aan hebt...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super plek om uit te rusten! Heerlijk

Ad en Lammy Vane , 8-7-2015

Eenvoudige kleine camping, voor een hele redelijke prijs.

Geen luxe, maar alles is aanwezig. Douche, warm water en WiFi geen extra kosten. Gezellige camping baas die graag een praatje maakt en veel van de omgeving kan vertellen.

Eigenaar heeft een winkeltje in de receptie waar hij eigen gemaakte sieraden verkoopt. Hij heeft een steenslijperij aan huis, waar je soms mag komen kijken.

Gereisd met partner in juni 2015

Rustige camping in een prachtige omgeving

Verbakel, 18-7-2014

Wij zijn net terug na vier dagen op deze camping gestaan te hebben. Het is ons goed bevallen omdat wij van rust en kleinschaligheid houden. Vanaf de camping zijn enkele prachtige wandelroutes te doen. Hier zijn er veel van in de omgeving. Dicht bij het water (1,5 km) waar ook veel activiteiten te doen zijn. De omgeving is er erg mooi! de camping is goedkoop en goed verzorgt. De eigenaar is een vriendelijke en behulpzame man. De camping is vriendelijk voor kampeerders met een tent, er is klein keukentje en overdekte 'picknick' plek voor een kaartspelletje.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Heerlijk campingkje. Aanrader

Marijke, 7-2-2014

Prima camping, lekker klein. Waren er in 2012 tijdens een mineralenfestival, camping toen een beetje vol maar liep allemaal prima. Veel te doen in de omgeving. Eigenaar is NL, komt 's avonds altijd een praatje maken.
Gereisd met partner in januari 2012

Geweldige plek om terug te komen!

Katja, 23-8-2013

Evje ligt maar een uurtje van de boot in Kristiansand, dus zowel prima om je vakantie te beginnen, of de laatste dagen te verblijven. Camping Oddestemmen is een heel gemoedelijke camping midden in de prachtige natuur, aan een stroomversnelling en heel rustig gelegen, toch binnen 10 minuten bij winkels, eetgelegenheden e.a.

De eigenaar Jarl maakt sieraden voor o.a.eigen mineralen-winkeltje en laat dat op verzoek ook graag zien. Hond mee geen probleem. BBQ en kampvuur toegestaan, geweldig en aan te bevelen dus. Bovendien een heel goede prijs.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

mooie kleinschalige camping

asdejong, 6-11-2012

Mooi beschut gelegen en als SVR camping kleinschalig bij een bedrijfje. Erg mooie steenslijperij en winkel en de eigenaar kan er alles over vertellen. Er is Wlan en er zijn een aantal trekkershutten. Mooie omgeving rondom Evje en meerdere steengroeves in de buurt. De meeste kinderen vinden het leuk om zelf stenen te zoeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oddestemmen Sliperi in Evje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oddestemmen Sliperi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oddestemmen Sliperi scoort een 8.56 uit 10 op basis van 10 reviews.