Hotel Thon Oslo Airport ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thon Oslo Airport bij:

1 review over Hotel Thon Oslo Airport in het Nederlands

Nieuw hotel

Sels, 25-8-2010

We hebben hier overnacht bij onze terugkeer naar Oslo, om er de boot naar Kiel te nemen. Om de lift te nemen moest je je kamerkaart gebruiken (anders startte ze niet).

De kamers waren nieuw, ruim, proper. Dit was tijdens de zomer een familiehotel. Er was dan ook een speelruimte met springkasteel. We hebben er 's avonds ook heerlijk gegeten. Onze jongste dochter had haar glas stukgebeten bij het drinken. Wij waren gegeneerd, maar zij kwamen zich bij ons verontschuldigen, dat dit niet had mogen gebeuren en dat alle kindjes een dessert mochten kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Oslo Airport in Gardermoen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Oslo Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thon Oslo Airport scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.