9,7

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super avond!

Diana, 2-9-2015
  • Entertainment10

Hebben een fantastische avond gehad aan boord van de Nil Desperandum tijdens Sail. Werden gastvrij onthaald door schipper Ab, zijn vrouw en crew. Heerlijk eten aan boord gehad met goede bediening. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd zakelijk in augustus 2015

Sportief en gezellig!

Erik de Springer, 11-2-2015
  • Entertainment10

Heerlijke tijd gehad aan boord. Top gezellige schipper, prachtig schip. Mooiste avonturen beleefd, met name droogvallen op het Wad is een betoverende ervaring!
Gereisd met vrienden in januari 2013

geweldig

jellez, 14-9-2014
  • Entertainment10

Nil desperandum in 1 woord GEWELDIG!!
Gereisd met vrienden in januari 2014

"Nil Desperandum" fantastisch!

Erik Jan Marinissen, 30-6-2014
  • Entertainment9

Driemaster zeilschip met als thuishaven Enkhuizen. Zeilen over het IJsselmeer en de Waddenzee. Accommodatie tot 30 personen met aan boord hutten, wastafels, douches, toiletten, ingerichte keuken. Wij hadden een weekend (vrijdagavond tot en met zondagmiddag) met onze afgestudeerdenvereniging van de TU Eindhoven. We zijn gezeild naar Makkum en terug. Schipper Ab, zijn knecht Jelmer en hond Joepie waren prima in staat om ons een fantastisch weekend te bezorgen. Naast het zeilplezier hadden we ook een goede tijd in de haven: gezamelijk de WK voetbalwedstrijd Brazilie-Chili gevolgd (spannend tot op het einde!) dankzij Digitenne, en ook lekker eten, drinken, en samenzijn met gitaar en zang.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Een weekendje heerlijk uitwaaien

Karel De Gendt, 18-7-2012
  • Entertainment10

Net een weekend op het Ijsselmeer achter de rug met 22 vrienden. We huurden het hele schip en werden hartelijk ontvangen door Schipper Ab en zijn maat Maud. Het schip is zeer practisch uitgerust: verzorgde kajuiten, elk met een wastafel en verwarming. De (naar scheepsnormen ruime) keuken is bijzonder goed uitgerust met moderne technologie (vaatwasser etc...) die het koken voor een groep tot een plezier maakt. Ook de leefruimte is aangenaam en goed verzorgd, er is een muziekinstallatie en talrijke gezelschapsspellen (voor als het weer aan dek tegenvalt). Kortom: dit is een 6-sterren klipper! Schipper Ab is een bijzonder vriendelijke kerel, die ook luisterde naar onze wensen, zodat we in overleg een mooi zeiltraject konden uitstippelen. Wij hadden een baby in het gezelschap en ook hiervoor was de crew bijzonder attent. Kosten noch moeite werden gespaard om iedereen zo goed mogelijk te accomoderen. Werkelijk een superrelaxte ervaring die we graag opnieuw zullen beleven: tot volgend jaar!
Gereisd met vrienden in juli 2012

Prima accomodatie

Het 9e (en Jelle), 17-5-2011
  • Entertainment8

Met de Nil Desperandum een weekend de Wadden opgeweest. Het schip is een prima accomodatie om met een grotere groep (in ons geval 23 p.) een weekend (of langer) op te verblijven. Je leert wat grondbeginselen van het zeilen o.l.v. de schipper en zijn maat. Leuke bar aan boord met tap en in de hutten is het prima slapen. Ook de keuken is voorzien van de nodige gemakken (mn de vaatspoeler en de ruime oven). Al met al aan te raden om een keer met een groep vrienden of familie met dit schip en crew te gaan zeilen. Zeer relaxte sfeer aan boord.
Gereisd met vrienden in mei 2011

super

Sam, 19-2-2011
  • Entertainment10

het was super leuk. Ab was een super leuke schipper. we hebben een lekker weekje gehad. en wil het graag nog een keer doen. tot volgende keer. XD doegg
Gereisd met vrienden in oktober 2010

prachtvakantie met veel extra's

eva, 30-12-2009
  • Entertainment9

Schipper Ab, dank je wel voor een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met vrienden in december 2009

echt een aanrader!!!!

frank de geus, 30-12-2009
  • Entertainment10

Wat een gaaf schip en leuke bemanning.

Supertijd gehad met veel leuke momenten zoals droogvallen op het Wad en eilandje hoppen.

De schipper maakt er een feestje van met zijn gitaar en zang!!!!

Gereisd met vrienden in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Cruiseschip Nil Desperandum in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Cruiseschip Nil Desperandum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Cruiseschip Nil Desperandum scoort een 9.73 uit 10 op basis van 103 reviews.