Accommodaties Wanaka

29 maart 2015

Wanaka
8,3
8 beoordelingen
Wordt Wanaka je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Wanaka.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Wanaka bij:

30 Accommodaties Nieuw Zeeland, Zuidereiland, Wanaka

Alleen accommodaties in Wanaka worden getoond
Je hebt gekozen Land
Nieuw Zeeland
Regio
Zuidereiland
Bestemming
Wanaka
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Wanaka Type accommodatie
Appartementen in Wanaka (4)
Hotels in Wanaka (18)
Vakantieparken in Wanaka (2)
Bed and Breakfasts in Wanaka (2)
Lodges in Wanaka (4)
Aanbieders
Booking.com (20)
Hotels.com (10)
Expedia.nl (9)
Boek direct bij Zoover (5)
Ebookers.nl (5)
Minimaal 1 (21)

9,6
4 beoordelingen
0,5 km tot centrum
heel goed hotelZeker doen!
1,1 km tot centrum
Geweldige B&B in geweldige omgeving
0,6 km tot centrum
goede service in een mooie omgeving!
0,5 km tot centrum
mooi rustig gelegen met uitzicht op de bergen
7,7
2 beoordelingen
2,5 km tot centrum
2 kanten campingNet buiten de drukte
1,9 km tot centrum
Luxe resort aan de rand van het dorp
 1 2

Wanaka scoort een 8,3 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Wordt Wanaka je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Wanaka. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Wanaka. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Wanaka. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 4 Appartementen, 18 Hotels, 2 Vakantieparken, 2 Bed and Breakfasts en 4 Lodges in Wanaka. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 12 vakantiefoto's van Wanaka. Lees de 8 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Wanaka. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Wanaka. Bekijk ook andere accommodaties in Nieuw Zeeland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuidereiland.