Appartement Curio Bay Salthouse

Curio Bay Salthouse

1 review over Appartement Curio Bay Salthouse in het Nederlands

Ongelooflijk

Joop, 3-4-2011

Twee nachten zijn we in een van de ruime, goed ingerichte appartementen van Curio Bay Salthouse verbleven. Dit hadden we niet willen missen. Het uitzicht vanuit het appartement is niet te beschrijven of in foto’s te vatten, dit moet je gewoon zien. Een zeehond rustend op het strand voor ons terras, een voorbij zwevende albatros, de surfers in de machtige baai en even verderop pinguïns, die bij schemering uit zee opduiken op weg naar hun nest. En wij waren er bij. De nabij gelegen campingwinkel heeft een beperkt aanbod, dus zorg dat je wat eten bij je hebt of bestel je ontbijt bij de vriendelijke gastheer/-vrouw. ‘Niagara Falls Café’ is op 20 minuten rijden de enige, doch uitstekende gelegenheid om warm te eten, tenzij je je maaltijd zelf bereid. Wij hebben van onze autorit door de (nog) rustige Catlins (uitzichtpunten, watervallen, wandelmogelijkheden) én het verblijf in het Curio Bay Salthouse genoten. Het is het hoogtepunt van onze reis geworden. Wij bedanken Val en Ross hartelijk.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Curio Bay Salthouse in Tokanui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Curio Bay Salthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Curio Bay Salthouse scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.