Lodge Awaroa Lodge

Lodge Awaroa Lodge
Awaroa Lodge

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Awaroa Lodge bij:

1 review over Lodge Awaroa Lodge in het Nederlands

Meijers, 12-5-2008

De locatie is fantastisch, maar behalve wanneer je je eigen slaapspullen en eten meeneemt is er geen alternatief. En dat weten ze. Dit is een van de duurste accomodaties die we hebben gehad, maar wel met de minste voorzieningen. Op een regenachtige dag verveel je je helemaal kapot.

In het restaurant kregen we 8 stukjes gnocchi voor 30 dollar.

Het ontbijt is chaotisch en we worden compleet genegeerd. Mensen met een ogenschijnlijk dikke portemonnee worden echter volledig afgelikt.

We vertrekken daarom een dag eerder dan gepland, maar men weigert de laatste nacht terug te betalen. Gelukkig had het reisbureau meer invloed.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Awaroa Lodge in Takaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Awaroa Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Awaroa Lodge scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.