Hotel Rydges Lakeland Resort ***

Rydges Lakeland Resort

5 reviews over Hotel Rydges Lakeland Resort in het Nederlands

Geweldig hotel

NANCY, 8-6-2012

Mooie ligging mooi uitzicht.

heerlijk eten. En `s avonds van zonsondergang genieten van uit de eetzaal met blik op het meer en de bergen. In een woord geweldig.

Gereisd met vrienden in oktober 2006

Prima budgetkamer op mooie locatie

J, 29-5-2011

Wij hadden gekozen voor een budgetkamer en voor die prijs was deze prima.

Meubels waren al wat jaren in gebruik maar de kamer was schoon en ruim.

Het hotel ligt aan het prachtige meer en op vijf minuten lopen van winkels, restaurant en watersportactiviteiten.

Leuke lounge en vriendelijk personeel. De budgetkamers zijn achterin het hotel gelegen en daarom even onderweg van kamer naar lounge.

Gereisd met partner in februari 2011

pech met de kamer

Angela, 15-2-2009

Ligging is mooi en wij hadden uitzicht op het water. Bleven slechts een nachtje en hadden beetje pech met de kamer. De badkamer was erg heet ivm centrale verwarmingsbuizen oid die daarachter liepen. De hele kamer was daardoor vrij warm. Verder was er snachts een onophoudelijk gebrom te horen. Dus we hadden niet echt lekker geslapen en gelukkig gingen we de volgende ochtend vroeg uitchecken.
Gereisd met partner in december 2008

andre van grimbergen, 9-3-2006

zeer verouderd hotel - wij dienden door een labyrint van gangen en gemeenschappelijke backpackers kamers te gaan om uiteindelijk in een afgeleefde kamer aan te komen - eetzaal deed mij aan mijn legerdienst denken
Gereisd familie in februari 2006

Fred Versfeld, 20-12-2005

Een geweldig hotel. Kamers met mooi uitzicht op het meer. Vlak bij het centrum. Diner kan beter. Ontbijt is goed. Tijdens de opnames van Lord of the Rings was het hele hotel afgehuurd vor de crew.
Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rydges Lakeland Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rydges Lakeland Resort in Queenstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rydges Lakeland Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rydges Lakeland Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.