Bed and Breakfast Kershaw House

Bed and Breakfast Kershaw House
Kershaw House

1 review over Bed and Breakfast Kershaw House in het Nederlands

Geweldige B&B met hoog gastvrijheid gehalte!

Elly de Krijger, 9-4-2011

Ik verbleef hier voor 5 dagen voor mijn werk. Pete en Jill, de eigenaars, zijn zeer gastvrije en service gerichte mensen. Zij hebben echt hun best gedaan om mij thuis te laten voelen terwijl ik aan de andere kant van de wereld zat. Jill is geweldig in de keuken en maakte elke dag iets lekkers klaar dat ze op je kamer achterlaat. De kamers zijn verder behoorlijk ruim en de badkamer is compleet en schoon. Complemantary items zijn aanwezig. Verder is het een mooi huis voorzien van alle gemakken. Ligging is centraal in Richmond, winkels en restaurants lekker dichtbij. Een geweldige plek om een paar dagen te verblijven!
Gereisd alleenreizend in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kershaw House in Nelson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kershaw House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kershaw House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.