Beoordelingen Whale Watch

Whale Watch
6 beoordelingen
Beoordelingen Whale Watch
Kaikoura

Wil je weten wat anderen vonden van Whale Watch in Kaikoura? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Whale Watch.
Whale Watch scoort een 9,1 uit 10, op basis van 6 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Whale Watch in Kaikoura? Op deze pagina lees je beoordelingen van Whale Watch. Je kunt 9 vakantiefoto's van Whale Watch bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nieuw Zeeland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Zuidereiland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Whale Watch in Kaikoura.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

6 beoordelingen over Whale Watch

6 beoordelingen
9,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:

met partner, 2011
"Pak de heli!"vertalen
tjeerd_112
9,0

02-05-2013 Zeker aanrader om dit niet per boot maar vanuit heli te doen. Veel beter overzicht over de walvissen!

met partner, Feb. 2011
"GEWELDIG!!"vertalen
tazmainian
10,0

08-05-2012 Wij hadden geluk, er was net slecht weer op komst en wij waren de laatste groep welke nog de zee op ging. Je moet niet zeezoek worden....er was achter ons een man die heeft niets van de walvissen gezien..alleen maar de binnenkant van een kotszakje. Moet zeggen dat de zorg aan boord geweldig was om zieke mensen bij te staan. Verder veel uitleg over de prachtige beesten.

alleenreizend, Feb. 2010
"Walvissen en dolfijnen van dichtbij gezien."vertalen
Hans Wijbrands
9,0

26-02-2010 Met een supersonische boot het water op. Drie enorme 'Sperm' walvissen gezien en ook nog eens zo'n 50 dolfijnen rondom de boot gezien. Prachtig om te zien.

met vrienden, Nov. 2008
"Spectaculaire tocht"vertalen
Rinus
9,0

19-09-2011 We hebben tijdens onze tocht slechts 1 walvis gezien en een aantal dolfijnen, maar alleen de boottocht over de woelige zee met de snelle catamaran was al een belevenis op zich, voor mensen de snel last hebben van zeeziekte is het raadzaam om even voor de tocht een pilletje te slikken tegen zeeziekte, men kan deze aanschaffen bij het bezoekers- en vertrekcentrum.

met partner, Okt. 2004
"Tja..."vertalen
S_Prins
6,0

23-04-2014 We hebben ze gezien, de walvissen. Tussen het bekijken van de dieren wordt je verwacht binnen in de boot te blijven waardoor je niet optimaal kunt genieten van zee en wind.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?