Appartement Glenfern Villas

Appartement Glenfern Villas
Glenfern Villas

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Glenfern Villas bij:

2 reviews over Appartement Glenfern Villas in het Nederlands

Geen tweede bed

Rinus, 11-10-2011

De ligging van deze appartementen is op een rustige en aardige locatie en de ruimt was in orde , de hulpvaardigheid van de receptie was nauwelijks aanwezig.

We wilden een een slaapkamer met gescheiden bedden, maar die was er niet, we moesten daarvoor de zitbank uitschuiven en zo een tweede bedden creëeren, ronduit een lacher.

Gereisd met vrienden in november 2008

Comfortabel en prachtige ligging!

Angela, 15-2-2009

Mooie bungalowtjes voorzien van keukentje. Ons bungalootje had een terras met uitzicht op de bergen echt super! Kamers waren schoon en mooie badkamer. frontdesk was zeer behulpzaam en heeft een mooie helicoptertocht voor ons geboekt. Advies is om de eerste de beste mogelijkheid die er is aan te pakken. Vanwege het weer wordt er veel gecancelled. Mocht ik ooit nog teruggaan, dan ga ik hier zeker weer overnachten.
Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Glenfern Villas in Franz Josef , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Glenfern Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Glenfern Villas scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: