Hotel Larnach Lodge ***

8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Larnach Lodge bij:

2 reviews over Hotel Larnach Lodge in het Nederlands

Mart mosterd, 19-2-2007

Ik heb als reactie richting Nederland geschreven (toen ik daar logeerde in het koetshuis)

Eureka, het mooiste plekje op aarde heb ik gevonden. Zittend op je balcon en dan de baai en de omgeving bekijkend.

In een woord fantastisch en ook de bediening is heel speciaal

Gereisd anders in februari 2007

L. Jacobsen, 18-8-2006

Je slaapt niet echt in het kasteel, maar in de verblijven bij de stallen. Het kasteel is prachtig gelegen en de tuinen zijn mooi aangelegd. Het doet echt Engels/Schots aan. De kamers zijn mooi en schoon. We hadden een hoek kamer en daardoor een schitterend uitzicht. Voor degene die gebruik willen maken van deze accomodatie onze kamer had de naam "Rododendron". Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt wel een kleine twintig minuten rijden uit het centrum van Dunedin. Een volgende keer maken wij weer gebruik van deze accomodatie.
Gereisd met partner in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Larnach Lodge in Dunedin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Larnach Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Larnach Lodge scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.