Hotel SO ***

Uitstekend

4 reviews over Hotel SO in het Nederlands

Prima hotel!

PsychoVH, 9-9-2010

Dat de kamers klein zijn, wisten we al bij de boeking. Toen we binnen kwamen moesten we eigenlijk wel lachen, de kamers zijn KLEIN! Maar verder prima, we hadden net 4 weken in een camper geslapen, en Christchurch is geen stad waar je op je hotelkamer moet gaan hangen. Er op uit! Goed centraal gelegen dit hotel!
    Gereisd met partner in december 2009

Zeer modern maar ohhh zo klein

New-Zea, 8-2-2009

Nee nooit meer, veel te kleine kamer! terwijl we nog wel de superior hadden. de airco kon uit maar dan hoorde je nog wel dat irritante geluid. Achter de balie bij de receptie was het ook niet al te snugger. Ook het ontbijt was knap waardeloos. Je kan beter in een motel zitten voor dat geld
    Gereisd met partner in februari 2009

Super hotel

Renee van Leeuwen, 5-11-2008

Dit hotel is echt super, heel klein kamertje maar van alle gemakken voorzien. Heel trendy en helemaal van deze tijd. Oud belastingkantoor die is omgebouwd tot hotel. De kamers hebben geen raam maar dat mis je niet door de goede airco en de grote spiegel. Mood light, telefoon, Ipod boxen, heerlijke douche, koelkast en bovenal een heerlijk bed. Ik heb 30 euro per nacht betaald voor een 1 persoonskamer. Vergeleken met de meeste 1 persoonshostels echt niet duur! Zeker een aanrader!
    Gereisd alleenreizend in november 2008

Cool trendy hotel

Elles, 8-7-2008

Echt een aanrader voor een nacht in Christchurch. Dit trendy hotel (veel wit met velle kleuren) ligt in het uitgaanscentrum, maar toch hadden we geen last van lawaai. De kamers zijn erg klein maar erg effectief ingedeeld, je bent overal van voorzien op een paar m2. Er zitten geen ramen in de middelste rij kamers en de bedden zijn relatief kort (er zijn grotere hoorden we later), maar de gadgets, personeel, ontbijt etc. maakt dat lang en breed goed! En dit voor ongeveer 50 euro per nacht.
      Gereisd met partner in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SO*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SO in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SO zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SO scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.