Hotel Copthorne Commodore Airport **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Copthorne Commodore Airport** bij :

1 review over Hotel Copthorne Commodore Airport in het Nederlands

Virke, 6-5-2007

Mooi, enigszins sjiek hotel op nog geen 5 minuten rijden van het vliegveld. Ruime kamer (premium room) met nette badkamer, maar we hebben er slecht geslapen omdat het erg benauwd was en we geen idee hadden of en waar de airco te bedienen was. Restaurant is goed, lekker gegeten. Ontbijten hebben we er niet gedaan, aangezien we om 7 uur 's ochtends weer zouden vliegen. Om half 5 's ochtends kregen we een transfer naar het vliegveld, dat in de prijs zat inbegrepen. Zeker een aanrader voor iedereen die een goed verzorgd hotel vlakbij het vliegveld zoekt.
Gereisd met partner in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copthorne Commodore Airport in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copthorne Commodore Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Copthorne Commodore Airport scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.