6,6

Matig

5 reviews over Hotel Copthorne Resort Waitangi in het Nederlands

mooi en lekker

sami van oosten, 23-4-2009

het er fantachtisvh en hetweer ook goed en de mensen vriendelijk
Gereisd met partner in juli 2007

Mooie locatie, kamers niet zo geweldig

Alice, 24-6-2008

Het hotel ligt aan het strand en de Threaty grounds aan de andere kant. Mooi zwembad, helaas zaten er regelematig meeuwen, inclusief meeuwenpoep, in. De badkamer en kamer waren ouderwets en niet zo schoon. Het eten was prima, het restaurant ongezellig.
Gereisd met partner in december 2007

Han van Gennip, 4-1-2007

Ptrachtig aan de baai. nadien vertrek per boot vanaf hotel. Rondom het hotel enorm veel te bezichtigen.
Gereisd met vrienden in november 2006

Eggie, 22-6-2006

Prima hotel, prachtige ligging! Onze kamer lag aan de buitenrand, we liepen zo het gras op richting het strand. Uniek is de ligging van het Treatyhouse in de achtertuin. Restaurant is groot en weinig sfeervol maar wel goed eten. Prima bediening, erg servicegericht. Wij bleven er twee nachten tijdens onze rondreis, top!
Gereisd met partner in september 2003

Wanda, 1-10-2005

Als afsluiter van je reis verwachtte wij beter. De ligging is leuk, want het treaty house ligt in de achtertuin. Schoonmaak was erg slecht. Eten was vreselijk duur en daarbij ook niet super. Zwembad ziet er leuk uit, maar dat vinden de meeuwen ook....
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copthorne Resort Waitangi in Omapere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copthorne Resort Waitangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Copthorne Resort Waitangi scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.