Vakantiepark Kauri Coast Top 10 Holiday Park

Vakantiepark Kauri Coast Top 10 Holiday Park
Kauri Coast Top 10 Holiday Park

• Onderkomen9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Kauri Coast Top 10 Holiday Park bij:

1 review over Vakantiepark Kauri Coast Top 10 Holiday Park in het Nederlands

Zo'n 20 km verwijderd van Dargaville

Grietje, 28-6-2010
  • Onderkomen9

We hadden een hele mooie grote kamer, in een prachtige setting aan het water. Veel privacy.

Het park is zo'n 20 km vanaf Dargaville. We gingen van Noord naar Zuid en misten de afslag. We hadden het idee dat het aan de kust zou liggen, maar is nog behoorlijk landinwaarts.

Het park heeft maar een kleine receptie met de hoog nodige levensmiddelen in de receptie op een plank en diepvries. Het is aan te bevelen om wat levensmiddelen mee te nemen

Gereisd met partner in februari 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kauri Coast Top 10 Holiday Park in Dargaville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kauri Coast Top 10 Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Kauri Coast Top 10 Holiday Park scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.