Aparthotel Jet Park Airport ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jet Park Airport bij:

3 reviews over Aparthotel Jet Park Airport in het Nederlands

Goed voor een nachtje

Jaap Talsma, 11-3-2009

Hotel Jet Inn (dat zich tegenwoordig tooit met de naam Jet Park Inn) is geschikt om een nachtje te slapen als je een vlucht hebt die 's-avonds aankomt of 's-ochtends vroeg vertrekt van Auckland International Airport. De kamers zijn goed verzorgd en het bed is goed.

De locatie is niet erg aansprekend: het woord "Park" in de nieuwe naam verwijst vast naar de groenaanleg voor en achter het hotel, maar dat kan niet wegpoetsen dat het hotel op het bedrijventerrein van Mangere (een voorstadje van Auckland) ligt. Maar het hotel ligt ook vlak bij het vliegveld, waar je met een (gratis) shuttle-busje wordt afgehaald en naar toegebracht.

Omdat de locatie niet echt uitnodigt tot een wandeling naar andere etablissementen, ben je voor diner en ontbijt aangewezen op het restaurant van het hotel. Het eten is goed verzorgd, maar naar ons oordeel relatief prijzig. Wij hebben in Nieuw-Zeeland voor een vergelijkbare maaltijd meestal minder betaald.

Gereisd met partner in februari 2009

P & N, 13-4-2008

Goede service, dichtbij de airport en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (met name Bunny)
Gereisd met partner in april 2008

Virke, 6-5-2007

Mooi hotel op ongeveer 5 minuten rijden van het vliegveld. We boekten in NL al een Deluxe kamer in dit hotel, een goede keuze. We werden door het oude deel van het hotel naar een geheel nieuw deel van het hotel gebracht, waar onze nieuwe kamer zich bevond. Uitzonderlijk stijlvol ingerichte kamer met luxe badkamer.

Gratis transfer van en naar het vliegveld (gebeld vanaf het vliegveld dat we wilden worden opgehaald, hiervoor waren speciale telefoontoestellen op het vliegveld aanwezig), vriendelijk personeel dat voor ons een transfer regelde naar het camperverhuurbedrijf de volgende dag. Diner viel wat tegen in het restaurant in het hotel (bleke frietjes en sinaasappelsap die in de verste verte niet leek om sinaasappelsap), al was het ontbijt weer erg goed verzorgd.

Zeker aan te raden om bij aankomst eerst te overnachten in een hotel voordat je de camper ophaalt, aangezien we erg moe waren!

Gereisd met partner in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jet Park Airport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Jet Park Airport in Auckland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Jet Park Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Jet Park Airport scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.