De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Posada San Jose bij :

1 review over Hotel Posada San Jose in het Nederlands

heel gezellig:)

Nikki, 26-9-2010

We zijn afgelopen zomer naar Granada geweest. La Posada San José werd aanbevolen door tante, die daar vandaan komt. Superligging, op 200 meter van Parc Centrál en de kathedraal. We konden heel goed met het personeel opschieten. Spreken gebrekkig engels, maar met handen en voetenwerk kom je een heel eind. Wel moet je maar net een goede kamer hebben. In de 12 dagen dat we in Granada hebben vertoefd zijn we 3 keer van kamers gewisseld. Dit omdat de rest van de familie later arriveerde en zij 'onze' kamer prefereerden, later hebben wij deze kamer weer ingenomen:P al met al een supervakantie!
    Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada San Jose in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada San Jose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada San Jose scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.