Hotel The Kantipur ***

6,3

4 reviews over Hotel The Kantipur in het Nederlands

Niet best

Jan-Nelwendels, 16-6-2012

Van buiten ziet het er schitterend uit. Het lijken wel allemaal aparte huisjes die aaneen geschakeld zijn. Bij sommige moet je dan weer met een trapje naar boven klimmen. Prachtig om te zien. Van binnen is het allemaal wat minder. Wij hebben kamer 124 en hebben vieze badlakens, een lamp is kapot en er is ook geen bediening van de airco. We mogen van kamer ruilen maar die is vreselijk donker dus blijven we maar zitten het is toch maar voor een nacht.
Gereisd zakelijk in juli 2004

Kun je iets anders vinden? Doen!

paulpb, 31-7-2009

Vergane glorie. Electriciteit valt om de haverklap uit en ook water is niet altijd beschikbaar..... Wel via het dak trouwens want dat is zo lek als een zeef.

Komt er al iets uit de kraan dan lijkt het verdacht veel op cola maar ook daar wil je het smerige bad niet mee vullen toch..?!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Redelijk goed hotel.

Els, 26-10-2008

Groot verschil in uitvoering kamers, sommige met en andere zonder werkende airco.

Badkamers niet allemaal even schoon.

De tijden van stroomonderbreking zijn niet echt handig, zo aan het begin van de avond als je je net wil douchen na een lange hete dag.

mooie tuin, mooi complex, rustig gelegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

irene, 3-11-2005

Erg mooi hotel, ruime kamers en een prettige douche. Echt prettig als je net van een trekking terugkomt in Pokhara.

Het hotel heeft een mooie tuin, erg ruim opgezet met her en der zitjes.

De ligging is zo'n 5 minuten loopafstand van het centrum van Pokhara. Het personeel was erg behulpzaam. We hebben het naar onze zin gehad.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kantipur in Pokhara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kantipur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Kantipur scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.