9,5

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Hooiberghutten Hoeve Molenweide in het Nederlands

Mooi gelegen hooiberghut op gastvrij boerenbedrijf

jampiek, 23-7-2013

mooie nieuwe hooiberghut. Omheind dus prettig met kleine kinderen. Prachtige ligging in de polder met mooi uitzicht op de molen. Je hebt het gevoel helemaal op vakantie te zijn (ook al was het maar 1 nacht) Zeer gastvrij onthaal door de boer en boerin. Leuke boerenbeleving voor kinderen (en papa en mama). Prima ontbijt. Alles in het concept Hollandse stijl, gezellig en leuk.

Onze dochter van 3 vond het geweldig: als we weer gaan nemen we oma ook mee....

Als je een handje mee wilt helpen op de boerderij kan dat, helemaal leuk.

Gereisd familie in juli 2013

Rust, een geweldig uitzicht en super gastvrij

reizigers uit nootdorp, 29-6-2013

De hooiberghutten zijn comfortabel ingericht. De hutten waren net nieuw toen wij er kwamen. Het is ook echt kindvriendelijk omdat er een heel hekwerk om heen staat. Voor onze kleinkinderen ideaal. Opstaan met een enorme blik de polder in. Genieten!! Een echte aanrader dit verblijf.
Gereisd familie in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hooiberghutten Hoeve Molenweide in Zwammerdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hooiberghutten Hoeve Molenweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hooiberghutten Hoeve Molenweide scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.