Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten ***

62 reviews over Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Jan de V, 3-10-2017
  • Onderkomen4

Het huisje dat wij hebben gehuurd was vies, koud, verouderd en slecht onderhouden.

De beheerder voelt zich burgemeester en gedraagd zich als een tiran. Als je een klacht bij hem neerlegd zal hij de klant wel even vertellen hoe het werkt. Absoluut niet klantvriendelijk, hij rijd rondjes als een wijkagent. Overlast heb je van de buitenlandse werklui die in de ochtend om 6uur luidruchtig in hun busje stappen om te gaan werken. In de weekenden vieren ze hun vrije tijd luidruchtig en in openbare dronkenschap. Tot ergernis van iedereen. Tot slot is het park voor een groot gedeelte bewoond door vaste bewoners welke vinden dat je je moet aanpassen aan hun leefregels.

Verder is het park mager uitgerust, geen restaurant, geen supermarkt op loopafstand en geen speeltuin. Huisjes zien er van buiten aardig uit, maar voor ons blijft de nasmaak bijzonder bitter door het gedrag van de beheerder. Geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk genieten van natuur en rust

Annabel, 6-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een echt park voor rustzoekers, terwijl de Randstad met alle activiteiten om de hoek ligt. Op het park is er mogelijkheid voor het huren van bootjes of fietsen en broodjesservice. Ook de krant konden we elke ochtend kopen bij de receptie. Huisje zelf (233) was bijzonder luxe met veel privacy. We komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtige huizen allemaal aan het water.

Ineke, 28-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Geweldig mooi huis! Voldeed aan al onze wensen. Fijne plek ook voor de hond. Af te sluiten ballustrades.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hogenboom Zuytland Buiten bij:

mooie park huisjes gelegen aan het water

v/d laan , 23-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

we zijn net weer terug ..

echt een mooie park met mooie huisjes aan het water .. wij hadden echt een super huisje nummer 51

schoonmaak was ook super . had doorgeven dat mijn moeder COPD heeft en huisje was echt goed schoon .. echt super!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk, ruim, rolstoeltoegankelijk huis en tuin.

Leonie, 7-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een prachtig park, rustig, voorzien van alle comfort. Waterplezier. Voor kleine kinderen die niet kunnen zwemmen, is een zwemvest een aanrader.

Mooie uitvalsbasis voor Strand, duinen, havens Rotterdam, Markthal Rotterdam, Nieuwe Maasvlakte met de eigen stranden. De authentieke dorpjes die per fiets te bereiken zijn evenals het "Rondje Voorne".

Huisje nr. 6 is toegankelijk voor mindervaliden.

Gereisd met partner in maart 2016

Niet geschikt voor Kids van 11 en ouder

Anne, 1-8-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Het park zelf ligt heerlijk rustig huisjes aan het water je kunt een waterfiets huren en broodjes service en BBQ maar dan houdt het ook op verder is er op het park niks bij aankomst werd er gezegt dat er een geheel deel van het park nog niet er is ? Verassing ! Voor onze zoon van 15 was niks kleiner mits ze kunnen zwemmen kunnen daar in de wateren evt zwemmen maar pas op met de eenden en zwanen. Huisje wastafel drama vieze bank overal kapotte stukjes van vloer muur enz maar dat ligt aan de eigenaar want bij vertek zag ik dat het huisje te koop stond !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rust, luxe en ruimte

Fam. Schot, 27-6-2016
  • Onderkomen9

Mooi en schoon park, veel water en mooie huizen. Veel ruimte om de huizen heen.

Als je niet van polderlandschap houdt, is dit niks voor je.Ook met kleine kinderen zou ik dit niet doen vanwege de ligging aan het water en geen speeltuintjes of zo.

De ganzenpoep op je grasveld is echt smerig en je moet daar echt goed op letten.

Bij aankomst lag ons terras en het grasveld behoorlijk vol, maar bij melding werd het á la minute opgeruimd!

Gereisd met partner in juni 2016

Fijne vakantie

Bart en Diny, 21-6-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Zuytland buiten is een mooi en rustig park. De ligging is fantastisch. Veel huizen, ook die wij hadden, liggen direct aan het water. Vissen vanaf eigen steiger mogelijk. Uitzicht geweldig. Huis was heel compleet en vooral schoon! Er wordt dagelijks onderhoud gepleegd aan het park en de huizen. Receptie heel vriendelijk en behulpzaam.

Ligging dicht bij dorp met noodzakelijke voorzieningen. Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

heerlijke plek

S. Mathijssen, 16-6-2016
  • Onderkomen8

voor volwassenen prima plek, mooie omgeving en genoeg te ondernemen. Ik kom weer terug.

Heel prettige ervaring met de receptie die toch het visitekaartje is! Dank dames!

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Prachtige locatie

Jose Havermans, 9-5-2016
  • Onderkomen9

Een echte aanrader. Prachtig park, mooie huisjes allemaal gelegen aan het water. Wij hebben heerlijk gefietst in de waterrijke omgeving.

Huisje voorzien van alle gemakken (behalve een koekenpan. We gaan zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hogenboom Zuytland Buiten bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten in Zuidland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Zuytland Buiten scoort een 7.73 uit 10 op basis van 63 reviews.