Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Logeren op de Noorddijk in het Nederlands

Heel veel waar voor je geld!

Udo Rijlaarsdam/, 7-10-2012

Bed and Breakfast "Logeren op de Noorddijk" biedt meer dan dat. Wij hadden geboekt voor Tuinzicht en dat bleek een compleet appartement te zijn met slaapkamer, zitkamer, badkamer en een klein keukentje. Alles niet groot maar wel gezellig ingericht (alles is ook nog te koop!) en schoon. In de keuken is een eenvoudige maaltijd te bereiden. Wij hadden gekozen voor overnachtingen zonder ontbijt, met is ook mogelijk. We konden onze fietsen binnen stallen.Het uitzicht was prachtig. In het op 3 km. gelegen Zuid Beijerland zijn alle winkels aanwezig. De B&B is een prima uitvalsbasis om het eiland Tiengemeten te bezoeken. We troffen erg slecht weer maar de zeer gastvrije eigenaren deden er alles aan om het ons naar de zin te maken.
Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Logeren op de Noorddijk in Zuid-Beijerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Logeren op de Noorddijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Logeren op de Noorddijk scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.