Camping De Drie Morgen

Camping De Drie Morgen
De Drie Morgen

10 reviews over Camping De Drie Morgen in het Nederlands

Nou in de maand mei hebben we daar gestaan.

Fam pak, 20-8-2017

Nou ontvangst was heel stug.

Ik vroeg op een gegeven moment of wij de caravan iets langer mochten laten staan ivm renovering aan ons huis, het antwoord was NEE.

Nou toch 2 leuke weken gehad en gelijk gereserveerd voor de maand augustus dan heb ik vakantie.

We wonen er eigenlijk om de hoek dus we gingen op 20 augustus kijken en tot onze grote verbazing was de plek die we gereserveerd hadden al bezet.

Dus ik gebeld met de fam en uit gelegd dat wij een paar dagen later kwamen en dat onze plek bezet was.

Toen zei mevr ja zo gaat het jullie kwamen niet.

Ik zei nee had u ons niet kunnen bellen toen zei mevr nee.

Maar we kregen een andere plek aangeboden midden in de plubber,nou die mogen ze houden.

Ik 2 uur later terug gebeld en gezegd volgens mij hadden wij besproken en moeten die mensen verhuizen, ja daar had ik wel gelijk in maar ging ze niet doen.

Wij vinden dat die mensen niet oplossings gericht zijn.

Dus in onze ogen hebben ze de centjes niet nodig.

Gereisd met partner in mei 2017

Stug ontvangst alleen naar plek gebracht.

Welboren, 19-8-2017

Het ontvangst was niet vriendelijk erg stug we werden naar ons plaats begeleid

en verder zoek het maar uit.

We waren voor 1 nacht hier .

Zelf ontdekken waar en hoe het allemaal werkt.

Toiletten roken erg naar urine.En is best wel verouderd een normaal wc rol houder kan er niet af dit zijn verfrolhouders. In de ene douche veel haar in het putje en een douche waar je niet eens de douche kop op kunt hangen en de douchekop erg klein is. er zijn geen plankjes of rekje om je douchschuim ect neer te zetten tijdens het douchen.

Het gras stond vrij hoog.

Het erf oogt erg verouderd en rommelig.

Te duur voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig fijne camping

Leo en floor, 5-7-2017

Wij komen uit zeeland om van hieruit de familie te bezoeken die in de randstad wonen.
Gereisd met partner in januari 2017

Ideaal om te fietsen en tot rust te komen

Eddy, 28-5-2017

Mooi gelegen minicamping met verouderd doch super goed onderhouden sanitair. Goede uitvalbasis voor fietstocht, een citytrip naar Den Haag, Rotterdam, .....

Geen gedoe met douchewanden. En mooi meegenomen, lekker Perzisch restaurant ( De witte raaf ) op wandelafstand.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooie camping

Annick, 8-5-2017

We verbleven een weekje op deze camping. De ontvangst in het winkeltje was formeel vriendelijk. De eerste indruk was een beetje rommelig, maar dat is het boerderijtje gedeelten. De verharding voor de plaatsen is zeker een pluspunt. Het sanitair is verouderd maar heel proper. Soms was de douchestraal zo zwak dat ik mijn haar moeilijk kon afspoelen. De ligging van de camping is ideaal, je kunt er heel mooie fietstochten maken. En de prijs is helemaal een meevaller.
Gereisd met partner in mei 2017

Prettige Camping

S.Akkerman, 1-8-2016

Wij zijn door Nederland gereisd en hebben op zo'n 10 campings overnacht. Deze camping hoort ZEKER in de top 3. Goed sanitair, enorm gastvrij, rustige omgeving. Kortom: een topcamping om lekker tot rust te komen. En de prijs was ook nog perfect.
Gereisd met partner in juli 2016

Nog steeds bijzonder

Gerrit, 3-6-2014

Gastvrijheid is geweldig. Als je het nog actieve boerderijgedeelte gepasseerd bent kom je op een meer dan geweldige leuke camping aan de rand van de stad. Veel verse producten te koop. De grasmat is uitstekend en verharde plekken voor de caravans ideaal. Nooit zachte blubbertoestanden, superluxe dus. Hoe ze het regelen voor deze prijs is mij een raadsel.

Wij gaan soms naar een concert in de boerderij en doen dan graag deze camping aan. Het is maar een kwartier lopen.

Gereisd met partner in april 2014

Veel ruimte en een reis waard

E. Lamers, 31-7-2013

Wij hebben hier een fijne week doorgebracht in mei 2013. De entree van de camping is wat rommelig, maar als je op het kampeerterrein komt, is dat direct vergeten. Een zee van ruimte, rust en prachtig gelegen om de omgeving, zowel met fiets als auto te verkennen. Het sanitair is schoon, maar nogal verouderd. Afwassen was niet echt gemakkelijk met één warmwaterkraan, die op spaarstand stond. Als dit zou verbeteren, zou onze waardering op dit punt zeker stijgen.
Gereisd met partner in mei 2013

Lekker dicht bij "de boerderij"

Gerrit, 12-6-2012

Helaas slechts een nacht doorgebracht op deze echte boerencamping. Achter de boerderij ligt een prachtige camping met een fantastisch mooie grasmat. De toegang tot de camping is via een echt boerenerf met alles erop en eraan, zelfs een klein winkeltje met eigen producten ontbreekt niet.

Prima gezellige ontvangst.

Wij waren hier vanwege een festival in "de boerderij" en wilden na de concerten in de directe omgeving overnachten.

Slechts een kleine tien minuten fietsen.

Gereisd met partner in april 2012

Prima uitvalsbasis voor uitstapjes

Annet en Gerrit, 17-5-2010

Een paar dagen op deze minicamping doorgebracht. Bij aankomst een map in bruikleen gekregen met plattegronden, fiets- en wandelroutes en bezienswaardigheden in de omgeving. Prima!! Camping ligt in een mooie omgeving net buiten Zoetermeer. De meeste plaatsen hebben een verharde ondergrond van betonplaten. De website van de camping is wel aan vernieuwing toe. Foto's hierop zijn erg verouderd. Het sanitair op de camping is gesitueerd in een oud gebouwtje maar wel schoon. Een houten bouwkeet is omgebouwd tot extra sanitaire ruimte bij drukte op de camping. Deze is ook prima schoon. De camping heeft een broodjesservice voor de ochtend.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Drie Morgen in Zoetermeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Drie Morgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Drie Morgen scoort een 7.98 uit 10 op basis van 10 reviews.