Hotel Bastion Zoetermeer ***

Onvoldoende

12 reviews over Hotel Bastion Zoetermeer in het Nederlands

Restaurant-manager liegt glashard!

Clowntje2017, 8-8-2017

De jongen van de receptie en de bar deed het top! We hebben hem dan ook flink getipt!

Maar dan de restaurant-manager, we hadden een klacht over de garnituur bij vier hoofdgerechten (1 bakje patat en 1 bakje sla), ze zei dat dit een bezuinigingsmaatregel was, maar vroeg ons de klacht NIET op internet te zetten omdat zij het dan op haar brood kreeg. Dus klacht ingediend via het hoofdkantoor. Diverse mails en telefoontjes later is de uitkomst: zij heeft dit NIET gezegd en ons ook nog andere garnituur aangeboden maar dat hebben wij geweigerd!

Keiharde leugens dus, hiermee maakt ze vier volwassen klanten uit voor leugenaar. Schandalig. Voor ons geen Bastion meer dus.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer, resterende verblijven omgeboekt

Bron, 11-5-2017

Dit hotel is perfect voor jou als je rookt. Het hele hotel ruikt voor je naar rook, de schuifdeur in het restaurant van de rookruimte staat vrijwel altijd voor je open, wat het hele hotel van deze geur voorziet. Ook moet je die-hard zijn. Er was namelijk geen warm water en de monteur was heeel lang onderweg.

Ook heel goed voor je kaakspieren. De biefstuk was taai, gestold en naar eigen inzicht helemaal doorbakken bereid. De afstandsbediening van de TV deed het ook niet, "dat is op de meeste kamers". Oh ja, en er dendert een trein onder je raam door.

Met andere woorden, oh nee, dezelfde: Dit hotel nooit weer.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

NOOIT MEER NAAR DIT HOTEL!!

Laantje, 18-8-2016

De managers zijn er niet als er iemand staat. Moet maar wachten tot ze denken dat er iemand staat. Onvriendelijke uitstraling. Onbijt en het eten gaat nergens over. Raad Bastion Zoetermeer niemand aan!
      Gereisd met partner in augustus 2016
      Team E-Commerce, Manager E-Commerce, 5-9-2016

Beste Laantje,

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat ontzettend jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u voor uw gevoel geen goede service hebben kunnen bieden. Onze collega’s doen altijd ons best al onze gasten zo goed mogelijk te helpen, het spijt ons dat dit bij u niet is gelukt. We willen hier graag onze excuses voor aanbieden en hopen dat we u nog eens mogen verwelkomen, zodat u onze service en kwaliteit kunt ervaren zoals onze gasten van ons gewend zijn.

Met vriendelijke groet,

Team E-Commerce

Eenvoudig hotel

Hertog, 4-3-2016

Eenvoudig hotel zeker voor die prijs had een deluxe kamer met 2 eenpersoonsbedden ! Dit kan toch niet meer

Verder kamer erg gedateerd en ook nog naast het hotel voorbij razende treinen

Dus voortaan weer naar vd valk een paar kilometer verder ietsje duurder maar veel beter en luxer en een 2 persoonsbed

Gereisd alleenreizend in februari 2016
      Team E-Commerce, Manager E-Commerce, 8-3-2016

Beste Hertog,

Bedankt voor uw review.

Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het feit dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Wij streven naar het verbeteren van onze gastbeleving en mede door uw feedback biedt dit ons een gelegenheid om dit te bewerkstelligen. Bedankt daarvoor!

Met vriendelijke groet,

Team E-Commerce

simpel hotel

J.F., 27-3-2015

Hotel Bastion is een simpel hotel. Kamers en ook badkamer zijn behoorlijk gedateerd en ook niet mooi. Je hoort het water van de bovenbewoners door de buizen gaan.

Bed etc prima.

Ontbijt simpel.

Wel heel vriendelijk personeel en ook voldoende parkeerplaatsen.

Gereisd zakelijk in maart 2015

Uitstekend hotel

John McAllister, 14-5-2014

Uitstekend hotel voor een zakelijke overnachting. Goed bereikbaar en gratis parkeren. Schone,ruime kamer met alle voorzieningen. Prima restaurant voor zowel diner als het ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel welke nog de tijd neemt om een praatje met gasten te maken (zie je niet veel meer tegenwoordig).
      Gereisd zakelijk in mei 2014

Voor zakelijke overnachtingen ok

Marloes, 27-3-2013

Voor cursus 4 weken overnacht. Dicht bij de snelweg dus makkelijk bereikbaar op een industrieterrein. Voor langer verblijf zou ik niet kiezen voor de standard kamers, deze zijn erg klein. Deluxe kamers zijn normale hotelkamers. Vraag indien mogelijk om een kamer aan de voorzijde ivm geluid van de trein aan de achterkant. Gratis parkeren erg prettig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
      Gereisd zakelijk in maart 2013

Prima hotel voor enkele overnachtigingen

Ramon, 25-8-2010

Het hotel is prima voor enkele overnachtigingen. Het ligt redelijk ver van het centrum. Zonder auto is het slecht te bereiken.

Eten is prima en goedkoop, maar niets bijzonders.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Gereisd zakelijk in augustus 2010

gelijk naast de snelweg goede service goed eten

Sanna, 1-6-2009

eten is goed en snel. kamers schoon en fris. ligt naast de snelweg en tussen alle grote bedrijven.

inchecken was snel en goed. kreeg zelfs een extraatje :)

zo te horen is er veel verbeterd afgelopen jaar

Gereisd alleenreizend in mei 2007

R., 18-3-2008

De kamers (deluxe) zijn normaal, maar goed.

Het restaurant is Waardeloos. we zitten hier nu al vier weken en er zijn al zeker vier mensen die het eten hebben laten staan.

Als je met meerdere mensen bent komt het eten niet tegelijk. De garnering\friet is voor vier personen gelijk als voor één persoon en de warme groente die erbij zit is negen van de tien keer koud en vaak vergeten ze het te brengen en moet er om gevraagd worden.

Als er om extra friet of salade wordt gevraagd komt deze pas als we klaar zijn met eten.

De rekeningen klopte in vier weken nog maar enkele keren.

Het personeel is on-logisch en soms onbeschoft (gapen tijdens inchecken, zeggen dat de trein maar eens per uur langs komt dus dat je daar niet zoveel van wakker wordt).

Durven te vragen of het eten naar wens is geweest terwijl ze elke keer weten dat het fout gaat.

Vorige week is er een groep mensen komen eten die zeer netjes gekleed waren en werden uitstekend geholpen!

Het zou geen verschil uit mogen maken!!!

Gereisd zakelijk in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bastion Zoetermeer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Zoetermeer in Zoetermeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Zoetermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bastion Zoetermeer scoort een 4.26 uit 10 op basis van 12 reviews.