6,3

Matig

63 reviews over Hotel Wassenaar in het Nederlands

Teleurstellend

Marion, 14-7-2017

De douche was wel fijn. Werd vriendelijk te woord gestaan. Bij aankomst bierfles, tissue en dikke laag stof onder het bed. Kregen een drankje aangeboden terwijl de kamer opnieuw werd schoongemaakt. Balkon is meer een galerij, waardoor je gewoon bij de buren kunt binnenstappen en geen stoeltjes. Te warme kamers. Zeer sober ontbijt. Buiten een kast, weinig ruimte om spullen op te bergen. Te weinig personeel denk ik! Helaas niet voor herhaling vatbaar! Zo ik heb gelezen bij andere revieuws dat het gerenoveerd zou worden?! We zaten op de tweede verdieping en van renovatie was niets te zien!
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

B. Eertink, 10-7-2017

Slechte ervaring in 2.5 mnd tijd.

Na eerder dit jaar na reservering, er een dubbele boeking was. Moesten we weer terug naar huis.

Na een klacht per mail kregen wij keurig een nieuw verblijf aangeboden (keurige oplossing). Voor een tweede keer geboekt en kregen wij onze kamers dit keer wel. Helaas waren de kamers niet schoon, vlekken op de kasten en vloerbedekking. Ook waren de kamers erg warm. De volgende ochtend werd op een vd kamers de deur geopend, en kwam een dame de kamer binnen met de mededeling dat ze die kamer gehuurd had. Dus niet!! Tweede slechte ervaring dus! Bij de receptie klacht ingediend. Krijg je de mededeling: " sorry was een fout van ons, u had maar een nacht geboekt en staat hij de volgende ochtend niet meer in ons systeem". Ontbijt was summier en de bediening is ook ruim onder bezet. Geen aanrader dus.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Teleurstellend

Brandje, 5-5-2017

Vriendelijk personeel. Prima locatie t.a.v. strand en duinen. Helaas is dat het enige wat positief is.

In eerdere reviews is aangegeven dat hotel gerenoveerd zou worden, dat was maanden geleden, in mei 2017 is er geen sprake van renovatie of aanstaande werkzaamheden. De algemene indruk: vriendelijkheid van personeel maakt niet goed dat het amateuristisch overkomt. Geen oog voor detail: vuil mastiek heeft dagenlang op een vergadertafel gestaan, stoelen stonden schots en scheef, vuile plekken op de vloerbedekking, overal onkruid aan de buitenkant, terras onverzorgd en een soort shovel die midden op het terras stond, 3 dagen.

Deuren van de kamers knallen met een enorme klap dicht en kaart systeem blijft vaak piepen, deur is niet dicht, dus nog een knal erachteraan.

Ontbijt is armoedig en weinig service gericht.

Metalen afvalcontainers staan onder een raam van een kamer, elke avond enorm veel herrie vanwege flessen die daar gedeponeerd worden.

Ik kan nog wel even doorgaan....

Kortom, slecht hotel op dit moment. Kamerprijs veel te hoog voor schamele kwaliteit.

Jammer!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wassenaar*** bij :

Goed hotel met uitstekende ligging als uitvalbasis

Ton, 3-5-2017

Het is een prima schoon en verzorgt hotel wat door zijn ligging een uitstekende uitvalsbasis is voor fietsen en wandelen door de duinen en over het strand.
Gereisd met partner in april 2017

Mooi hotel, centraal

Rienk en Cindy, 19-3-2017

Hotel Wassenaar is sinds 1 januari 2017 overgenomen door een jong enthousiast stel! Er wordt enorm hard gewerkt aan het opknappen van het hotel!

De kamer was groot, comfortabel bed en een heerlijke douche! Ontbijtbuffet was goed verzorgd, ruime keuze! Gastvrij ontvangen! Aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Steriel hotel op bijzondere plek dichtbij duinen

de Veth, 16-3-2017

Hotel blijkt net overgenomen en nieuwe eigenaren zullen nog even last van oude reviews hebben. Nieuw personeel zeer vriendelijk en genoemde verbeteringen blijken zeer gewenst. En eerste resultaten zijn zeer bemoedigend. Hotel heeft uitstekende ligging tov de duinen en strand, terwijl Duinrell makkelijk per auto te bereiken is.

Hotelkamer op de derde verdieping Is door architect onpractisch ontworpen. Een flinke trap vanuit de slaapkamer naar de vide - voor de badkamer en toilet - is zeker voor senioren en/kinderen niet aan te bevelen. Voor mindervaliden is 3e verdieping niet te gebruiken. Een föhn in de badkamer wordt zeker verwacht. Maar de slaapkamer was netjes met heerlijk bed en dekbed.

Het ontbijt is pover van inhoud en niet op alle onderdelen vers.

Maar wij zullen zeker overwegen om nog een keer terug te gaan en zijn dan benieuwd wat er van de plannen is verwezenlijkt.

Gereisd met partner in maart 2017

prima

Marjo, 2-3-2017

het was een bijzonder ontvangst, de receptionist leek net begonnen, er lagen allemaal tassen en jassen op een stoel. Wel regelde hij keurig een ander kamer toen onze kamer twee aparte bedden had. Ook toen we in de avonds aan de bar zaten en nog een drankje en een nootje wilde, werd er zo een bakje nootjes ongeïnteresseerd bij ons op tafel gezet, bleek dit bijna 7 euro te kosten. Bij het ontbijt waren ze netjes, het ontbijt was ook voldoende en lekker, maar met aanvullen waren ze niet schuitig...Ik begreep dat het hotel net was overgenomen, ik denk dat het goed komt, maar er is nog wel wat werk te verrichten ook met de betrokkenheid van het personeel. verder hebben we een fijn verblijf gehad, het is heerlijk vrij gelegen, en voor een uitje naar soldaat van oranje ideaal...prijs kwaliteit was ook prima
Gereisd met partner in februari 2017

fantastisch.

Dick Driessen, 6-2-2017

Nieuwe eigena(a)r(en) sinds januari 2017.

Gastvrij, vriendelijk, behulpzaam.

Mooie kamers en goed ontbijt.

Wordt de komende tijd nog gerenoveerd, dan is dit hotel een

goede aanrader naar de toekomst toe!.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prima, maar kan beter.

Van der Steen, 20-11-2016

Prima verblijf en mooie kamer. Ontbijt was simpel maar goed.

Bij het uitchecken had het personeel geen tijd voor ons, ze waren te druk met ruzie maken. De vrouw van de balie was erg hard aan het schreeuwen en wij konden alles horen. Toen ze ons eenmaal kwam helpen, heeft ze zich niet eens verontschuldigd. Ze deed alsof er niks aan de hand was.

Geen goede reclame.

Gereisd met partner in november 2016

Steriele ontvangst, mooie, gerieflijke kamer

jagobert, 19-10-2016

Baliecontact (met man) was kort, zakelijk, niet klantvriendelijk. Het was 20.30 uur (inchecken kon tot 23.00 uur). Dit in tegenstelling tot de telefonische contacten (met vrouwen) die juist heel plezierig waren. Die dames hebben er ook voor gezorgd dat ik mijn reservering via veiling kon voltooien (veiling was daar niet toe bereid, erg vervelend.)

Kamers zijn mooi ingericht en schoon, net als de badkamer. Licht is, als zo vaak, een probleem. Je kon er nauwelijks bij lezen.

Opvallend detail: we hadden twee aparte bedden met elk de helft van de ooit tweepersoonsbinnenveringmatras. Gewoon knip knip en je hebt er twee. Geen hinder van gehad.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wassenaar*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wassenaar in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wassenaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wassenaar scoort een 6.34 uit 10 op basis van 63 reviews.