Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar ****

Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar
Van der Valk Den Haag - Wassenaar
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Den Haag - Wassenaar bij:

317 reviews over Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar in het Nederlands

Heerlijk gegeten.

Marian, 17-8-2017

Goed hotel, we hebben er heerlijk gegeten. Aan de receptie werden we geholpen door iemand waar ik van vermoedde dat ze er nog niet lang werkte. Op mijn vraag wat ongeveer een taxi naar het centrum van Den Haag zou kosten zei ze dat ze dacht 25 tot 30 euro, waarop ik zei, voor dat stukje? En toen zei ze 15 tot 20 euro. We zijn dus maar met de auto gegaan. De mindervalidenplekken lagen in een hoek weggestopt en als de parkeerplaats vol is is het vrij moeilijk daar weer uit te komen. De mindervalidekamer lag in de "kelder" het was de enige kamer op die verdieping tegenover het washok. De kamer was groot en de inrichting was vrij oud, maar de badkamer daarentegen was een verrassing, helemaal nieuw met een mooie douche maar ook met een bad, wat je bijna nergens tegenkomt. Ook was er een dubbele wastafel met 2 kranen. Er was ook een terras wat te bereiken was met een drempelhulp alleen ging de schuifdeur heel zwaar open en er stonden stoelen in de kamer in de weg die je dan eerst moet verplaatsen. Er waren verduisterende gordijnen maar die konden beter. Wij hebben vrij goed geslapen totdat de medewerkers naar het washok kwamen er werd veel gepraat en gelachen dus van uitslapen kwam er weinig meer van. Zeker nadat er ook nog iemand besloot onze ramen te komen wassen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Kamer prima, restaurant wat minder

Joke, 3-8-2017

Bij aankomst meteen inchecken maar de kamer was nog niet vrij. Logisch, we waren erg vroeg. Dus eerst naar Den Haag, daarna weer terug naar het hotel. De kamer zag er prima uit, extra bed bij geplaatst maar dan nog genoeg ruimte over in de kamer. De badkamer groot genoeg, alleen de douchecabine was nogal klein. Meteen een tafel voor het diner gereserveerd. Prima ontvangen door de gastvrouw. Daarna begon het lange wachten.... na een half uur eindelijk een drankje kunnen bestellen en kregen we de kaart. Ze werken met zones dus iemand van de andere zone mocht ons blijkbaar niet helpen. Erg vervelend. Het eten kwam na het bestellen wel redelijk snel. Dat was van goede kwaliteit. De ober zag het alleen zelf niet meer, te veel met andere zaken bezig, liep rond alsof hij niet wist wat te doen. De volgende dag zagen we hem ook bij het ontbijt. Daar waren 2 personen, hij en een dame. De dame was aan het aanvullen, hij was achter de schermen of de sinaasappels bijvullen. Veel vuile tafels die daardoor niet werden opgeruimd en mensen geen plekje konden vinden.

Uitchecken ging prima. Hotel is goed gelegen vlak langs een drukke weg. Parkeren is gratis en parkeerterrein is groot genoeg. Qua OV kun je vlakbij op de bus stappen (1x per uur) of 15 minuten lopen en dat is 2 x per uur.

Qua service geef ik een minder cijfer maar dat is te wijten aan de bediening in het restaurant. De balie was top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

zeer goed verblijf gehad!

Eleonore, 18-7-2017

De kamer was mooi, luxe badkamer, we hoorden 's avonds bijna geen verkeer meer en door de airco op de kamer kon het raam dicht en hoorde je niets meer.

We hebben heel gezellig op het mooie terras van het restaurant gezeten, mosselen en een wokschotel gegeten en een lekkere coupe ijs na.Het smaakte allemaal goed en de bediening was vriendelijk, snel en professioneel.

Helemaal niets op aan te merken.

Gereisd met partner in juli 2017

Vegetarisch 4 gerechten......thats all

LEIDENDIGITAAL, 16-7-2017

Dat houd in als je er 2 weken zit 3x4 het zelfde gerecht moet eten, mits je het allemaal lust......De kok daar moet koken volgens een bepaald patroon daar mag niet van afgeweken worden 'ik zou wel willen maar het mag niet' de gast is dus niet zo belangrijk zoals van de Valk doet geloven
Gereisd met partner in juni 2017

goed gelegen voor bezoek Den Haag en Delft

fotograaf, 6-6-2017

Van alle VDV hotels die we al deden, was dit net iets minder. Alles goed, maar niets top. geen echte klachten, maar ook geen echte pluspunten. Gewoon goed...

diner en ontbijt goed maar geen luxe, kamers goed maar niet super, ...

Personeel wel heel beleefd en behulpzaam, zowel in restaurant als de balie.

Dus een hotel die we zeker niet afraden, maar verwacht niet de luxe van sommige andere VDV hotels

Gereisd met partner in juni 2017

verslechterd

jommie, 27-12-2016

Kamer was goed,sfeer was goed maar het kerstdiner teleurstellend. Twee jaar geleden ook met vrienden kerst gevierd. En toen was het oke. Je hoeft bij van der Valk geen hoogstandjes te verwachten dat weet je. Maar het was nu gewoon slecht, smakeloos, zalm zwaar doorbakken, smakeloze zoete aardappelpuree. Zachte gebakken aardappeltjes en alles smakeloos. Rommelige opmaak de ene veel de ander weinig. Rommelige bediening van het eten. Behalve de jongen die onze drankjes verzorgde deze was heel attent. Ik weet niet wat er in de keuken gaande was maar echt alles was ondermaats eigenlijk heel slecht. Heel jammer. Kerstfeest op zich was heel gezellig. Kamer was goed. Bedden waren goed.
Gereisd met vrienden in december 2016

Prima Hotel, kamer perfect.

Marjoos, 10-12-2016

Heerlijk gegeten in het Hotel, zowel in de avond, als de volgende morgen.

Bediening ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2016

Teleurstellend!

Jos Jansen, 20-11-2016

De kamer leek uitstekend. Tegen de buitenkant van de kamer stond echter vrijwel continu een frisdrankautomaat te brommen. De bediening in het restaurant was slecht , ongeïnteresseerd en ongeorganiseerd. Terugkomend op de tweede avond bleek om een uur 's nachts de deur van de kamer niet open te kunnen. Na een half uur iemand gevonden die de deur kon openen.

Oorzaak, maar een nacht ingeboekt in plaats van de gereserveerde twee.

Op de klachten bij de receptie werd nauwelijks geageerd, ook op schriftelijke klachten is tot dusver evenmin reactie ontvangen. Conclusie: Niet voor herhaling vatbaar!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2016

Slechtste vd Valk kamer ooit

Van Pelt, 5-10-2016

Heel kleine kamer, met 2 lelijke stoelen erin gepropt waar je niet in kunt gaan zitten zonder je hoofd te stoten. Hier is geen foto voor de website van gemaakt!,,,

Douche (put) is niet goed schoon. En ook zo klein dat je alleen schuin tussen de wasbak en de douchewand door in de douche kunt komen.

Gereisd zakelijk in oktober 2016

Eten

M.messing, 1-8-2016

Eten. A la Carte is droevig

Slechte bediening

Niet van de valk waardig.Moet iemand zijn die aan stuurd.Teveel jonge krachten. Kunnen wel een pak aan hebben met betere functie.Is niet te merken

Er zijn betere. Neem voorbeeld aan duiven en Harderwijk

Gr M.Messing

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar scoort een 7.67 uit 10 op basis van 343 reviews.